میهن صنعت :

آخرین وضعیت تولید پارس تندر تشریح شد

مدیرعامل شرکت پارس خودرو در خصوص پروژه تولید پارس تندر گفت: در حال حاضر تولید این خودرو با روزی 20 دستگاه آغاز و فعلا تا روزی 80 دستگاه ادامه خواهد داشت اما با تکمیل ظرفیت نهایی قطعه سازانی که قطعات خاص این خودرو را تولید می کنند قطعا تیراژ این خودرو نیز


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبر خودرو، مدیرعامل شرکت پارس خودرو در خصوص پروژه تولید پارس تندر گفت: در حال حاضر تولید این خودرو با روزی 20 دستگاه آغاز و فعلا تا روزی 80 دستگاه ادامه خواهد داشت اما با تکمیل ظرفیت نهایی قطعه سازانی که قطعات خاص این خودرو را تولید می کنند قطعا تیراژ این خودرو نیز افزایش خواهد یافت.

مهندس مدنی در گفتگوی اختصاصی با خبر خودرو به دلایل تاخیر در عرضه پارس تندر پرداخت و گفت : در ماههای اخیر موانعی که در تامین قطعات پارس تندر به وجود آمد روند تولید این خودرو را با کمی مشکل مواجه کرد اما خوشبختانه از نیمه خرداد ماه تولید پارس تندرآغاز شده است.

وی همچنین در خصوص قیمت پارس تندر گفت : پیش بینی می شود که این محصول بین 10 تا 15 میلیون ریال گران تر از تندر 90 فعلی باشد.

وی در ادامه در خصوص زمان دقیق آغاز فروش پارس تندر گفت: با خروج اولین پارت تولید پارس تندر ، بررسی ها توسط بخش کیفیت رنو پارس انجام و پس از تایید و صحه گذاری این شرکت، پیش فروش این محصول آغاز شد.

مدیر عامل پارس خودرو در ادامه از برنامه افزایش ظرفیت تولید روزانه 500 دستگاه تندر 90 در سال جاری خبر داد و اظهار داشت : هم اکنون روزانه 300 دستگاه تندر 90 در شرکت پارس خودرو تولید می شود که به تدریج به 400 دستگاه و در صورت نبود مشکل، تا پایان سال به روزانه 500 دستگاه خواهد رسید.

مهندس مدنی گفت : با راه اندازی شیفت 3 تولید تندر90 و استفاده از ظرفیتهای خالی شرکت، قطعا هزینه های نهفته وجود نخواهد داشت ضمن اینکه در این راستا تیراژ تولید تندر 90 افزایش یافته و این افزایش تولید بر قیمت تمام شده این محصول نیز تاثیرخواهد گذاشت.

وی همچنین در خصوص برنامه صادرات تندر 90 گفت : با هماهنگی شرکت سایپا ، هم اکنون برنامه صادراتی تندر 90 در حال پی گیری است به طوری که در این راستا مذاکراتی انجام شده  تا با همکاری سایپا و رنو پارس تعدادی از این محصولات صادر شوند.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1707
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه