مدیرعامل آمیکو خبر داد:

آسنا اتوماتیک به زودی وارد بازار خودرو کشور خواهد شد/ عرضه ۵۰۰ دستگاه گیربکس اتوماتیک در سال جاری

مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل در نشست خبری صبح روز شنبه با موضوع معرفی جدیدترین محصول این شرکت با نام آسنا اتوماتیک، در جمع خبرنگاران گفت : آسنا اتوماتیک اولین پیکاپ دو کابین بوده که با گیربکس اتوماتیک به بازار عرضه شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل در نشست خبری صبح روز شنبه با موضوع معرفی جدیدترین محصول این شرکت با نام آسنا اتوماتیک، در جمع خبرنگاران گفت : آسنا اتوماتیک اولین پیکاپ دو کابین بوده که با گیربکس اتوماتیک به بازار عرضه خواهد شد.

شهرام فداکار در ادامه افزود : در پلتفرم اصلی این خودرو از شاسی و اتاق آسنا استفاده شده است. مشخصه اصلی آسنا اتوماتیک استفاده از موتور ۲۴۰۰ سی سی توربو است و توان خروجی آن با توجه به طراحی خاص آن ۲۱۸ اسب بخار خواهد بود که برای گرفتن تاییدهای لازم از استاندارد، این عدد را ۲۱۰ اعلام کرده ایم.

آمیکو اتوماتیک به زودی وارد بازار خودرو

وی گفت : گشتاور آسنا اتوماتیک ۳۲۰ نیوتون متر بوده و از موتور ۴ سیلندر خطی بهره می برد که برای خودرو های آفرود بسیار مناسب خواهد بود.

فداکار ادامه داد : نقطه تمایز آسنا اتوماتیک گیربکس اتوماتیک پانچ است که توسط یک شرکت فرانسوی با کیفیت تولید و در محصولات شرکت های بزرگی نظیر جنرال موتورز و ب ام و استفاده شده است.

آمیکو اتوماتیک به زودی وارد بازار خودرو

شهرام فداکار افزود : آمیکو همواره با سیاست عرضه محصولات ویژه پا به عرصه تولید گذاشته است و امیدواریم این محصول نیز مانند سایر محصولات شرکت بتواند نظر خریداران را جلب کند.

مدیرعامل شرکت ارس خودرو دیزل با اشاره به قیمت آسنا اتوماتیک گفت : معمولا محصولات آمیکو در رده بالا بازار قرار گرفته اند. برای شروع عرضه، برنامه ریزی ما حدود ۵۰۰ دستگاه گیربکس اتوماتیک خواهد بود که بخشی در سال جاری و بخش دیگری در سال آینده تحویل مشتریان خواهد شد.

وی افزود : یکی از مهمترین ویژگی های این محصول راحتی سواری آن در برابر هایلوکس است. دوکابین بودن آسنا اتوماتیک علاوه بر قابلیت های آفرود، راحتی زیادی را برای رانندگان در جاده های شهری فراهم می کند. راحتی فضا برای استفاده خانواده نیز از ویژگی های این محصول است که میتواند به عنوان خودرو خانواده نیز از آن یاد کرد.

تست آمیکو آسنا در کوهستان / از مشخصات فنی آمیکو آسنا چه می دانید؟ + تصاویر و ویدیو

مدیرعامل گروه صنعتی آمیکو ادامه داد : تلاش ما این است که پیش از رونمایی آسنا اتوماتیک، فروش این محصول را به مشتریان خاص خود آغاز کنیم. از همین رو مشتریان خاص ما می توانند برای مشاهده محصول به شرکت آمیکو بیایند تا به واسطه برنامه ریزی های صورت گرفته، در روز رونمایی آسنا اتوماتیک، چند دستگاه از این محصول تحویل مشتریان عزیزمان بشود.

وی گفت : تغییرات خوبی روی محصول جدید آمیکو که همان آسنا اتوماتیک است اتفاق افتاده از جمله تغییرات مثبت در تریم داخلی خودرو که دارای کیفیت بسیار خوبی خواهد بود. البته آپشن های جدیدی نیز به آسنا اتوماتیک اضافه شده که پس از معرفی و رونمایی رسمی محصول، از این آپشن ها مطلع خواهید شد.

مدیرعامل آمیکو همچنین در خصوص شرایط فروش این محصول گفت : به زودی شرایط ویژه فروش آسنا اتوماتیک برای ورزشکاران و هنرمندان نیز اعلام خواهد شد تا این عزیزان بتوانند از شرایط ویژه خرید آسنا اتوماتیک بهره ببرند.

فداکار افزود : خدمات پس از فروش آسنا اتوماتیک به دلیل گیربکس اتوماتیک آن، بسیار ویژه خواهد بود. یکی از برنامه ریزی های ما در دوران گارانتی آسنا اتوماتیک، تعویض گیربکس است. یعنی برنامه ریزی ما این خواهد بود که به سمت تعمیر گیربکس نرفته و گیربکس محصول را در صورت بروز مشکل در دوران گارانتی، تعویض کنیم.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=232403
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه