معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران:

آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران گفت: واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی از فردا آغاز و تمامی رانندگان به نوبت واکسینه خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  سید مناف هاشمی از آغاز واکسیناسیون رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی خبر داد و گفت: واکسیناسیون تاکسیرانان، اتوبوسرانان و رانندگان مترو طبق توافق با وزارت بهداشت از فردا آغاز می‌شود.

وی افزود: این واکسیناسیون با همکاری و هماهنگی دانشگاه تهران، ایران و شهید بهشتی انجام و روند شروع آن روز دوشنبه و سه‌شنبه خواهد بود.

هاشمی تصریح کرد: فردا در پایگاه آماده پارک ولایت و روز سه‌شنبه در چهار منطقه از جمله مرکز رفاهی تاکسیرانی منطقه ۱۵، ایستگاه متروی شهرری، پایگاه اتوبوسرانی جنت‌آباد و پارک ولایت، واکسیناسیون این افراد آغاز و تمامی کارکنان این حوزه به ترتیب واکسینه خواهند شد.

وی در خصوص برآورد تعداد افرادی که واکسن دریافت خواهند کرد، اظهار داشت: تعداد رانندگان ناوگان عمومی مجموعاً ۱۰۰ هزار نفر است که از این تعداد برخی بالای ۵۸ و ۶۰ سال بوده و طی روند واکسیناسیون عمومی کشور واکسن دریافت کرده‌؛ باقی افراد نیز که هنوز واکسن دریافت نکرده‌اند طی این طرح واکسینه خواهند شد اما در حال حاضر آمار دقیقی از افرادی که هنوز واکسن نزده‌اند، در دست نیست./مهر

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=227005
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه