میهن صنعت :

آغاز پیش فروش پارس تندر؛ به زودی

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا از آغاز ثبت نام متقاضیان خودرو فیس لیفت شده تندر 90 به نام پارس تندر در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: این خودرو به زودی در بازار عرضه می شود.


محمد حسن گرمان افزود: تغییرات صورت گرفته در این خودرو در قسمت های سپر جلو و عقب، صندوق عقب، شیشه و چراغ های عقب و تزیینات داخلی است و پیش بینی می شود در مرحله اول تعداد 10 هزار دستگاه از این خودرو پیش فروش شود.
وی اظهار داشت: خودروی پارس تندر بر اساس نیاز بازار و درخواست های مردم جهت ایجاد تغییرات ظاهری بر روی خودرو تندر 90 به صورت مشترک در شرکت های پارس خودرو و رنو طراحی شده و به زودی شاهد تردد این محصول در خیابان ها خواهیم بود.
وی در مورد قیمت گذاری خودرو پارس تندر افزود: قیمت این خودرو بر اساس تفاهمنامه با سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و ستاد تعیین قیمت خودرو وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین کشش بازار تعیین و اعلام خواهد شد.
مدیرعامل سایپایدک و معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا خاطرنشان کرد: تغییرات صورت گرفته در این خودرو در قسمت های سپر جلو و عقب، صندوق عقب، شیشه و چراغ های عقب و تزیینات داخلی است و پیش بینی می شود در مرحله اول تعداد 10 هزار دستگاه از این خودرو پیش فروش شود.
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1571
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه