آمادگي ناجا براي راه‌اندازي‌ پليس‌ اقتصادي

میهن صنعت : فرمانده نيروي انتظامي گفت: علي‌رغم تلاش بوق‌ها و بلندگوهايي كه سياه‌نمايي مي‌كنند و دشمنان قسم خورده‌اي كه با بهره‌گيري از تمامي امكاناتشان، قصد ترويج فساد و منحرف‌كردن جامعه ما را دارند، حضور مردم در احياء شب‌هاي قدر و نماز عيد سعيد فطر، هرسا

به گزارش ايسنا، سردار اسماعيل احمدي‌مقدم در حاشيه مراسم توديع و معارفه فرمانده انتظامي استان چهارمحال بختياري، ضمن تبريك به مناسبت ماه مبارك رمضان، گفت: حضور پليس در ماه مبارک رمضان براي تسهيل ترافيك، پيشگيري از جرم و برخورد با ناهنجاري‌ها پررنگ‌تر خواهد بود و از سوي ديگر مردم نيز دراين ماه، بسيار مراقبت مي‌كنند و اهتمام بيشتري نسبت به مسائل ديني دارند.
 
وي افزود: علي‌رغم تلاش بوق‌ها و بلندگوهايي كه سياه‌نمايي مي‌كنند و دشمنان قسم خورده‌اي كه با بهره‌گيري از تمامي امكاناتشان، قصد ترويج فساد و منحرف‌كردن جامعه ما را دارند، حضور مردم در شب‌هاي احياء قدر و نماز عيد سعيد فطر، هرسال رو به رشد است‌، البته ريزش‌هايي نيز وجود دارد كه در كنار همه اين ريزش‌ها ما رويش‌هاي بسيار زيادي داريم، امروز دشمن با چنان قدرتي وارد عرصه شده كه تا اين زمان در طول تاريخ سابقه نداشته است. مانند ايالت متحده كه همه گونه قدرت و متحدان بسياري دارد اما با تمامي اين ابزارها، امروز شاهديم كه جامعه ما در تمامي ابعاد، به شكوفايي رسيده است.
 
احمدي‌مقدم با تاكيد براينكه امروز مردم ما معتقدتر و محكم‌تر هستند، افزود: دشمن تلاش مي‌كند تا جامعه ما را به فساد بكشاند و چالش‌ها را بزرگ نمايي كند اما ملت بايد بدانند كه قطعا اگر مقاومت كنند، بعد از هرسختي آساني است.
 
همچنين احمدي‌مقدم در مورد تشكيل پليس مبارزه با جرايم اقتصادي، اظهارداشت: در پليس آگاهي، پليسي تحت عنوان مبارزه با جرايم اقتصادي وجود دارد اما اين كه اين پليس تقويت و در جايگاه و مزيتي بالاتر قرار بگيرد، بستگي به قوانين و مطالبه دولت از ناجا دارد و وزارت اقتصاد و بانك مركزي دو مرجعي هستند كه بايد اين موضوع را از پليس مطالبه كنند.
 
وي يادآور شد: در گذشته به وزير فعلي و قبلي اقتصاد و نيز روساي قبلي و جديد بانك مركزي اعلام كرديم كه نيروي انتظامي، پليس مبارزه با جرايم اقتصادي و پليس بانكي را وسيع‌تر، با قدرت بيشتر و تخصصي‌تر در اختيار اين سازمان‌ها قرار دهيم و اين پليس، وابسته به وزارت اقتصاد و دارايي فعاليت كند.
 
فرمانده ناجا خاطرنشان كرد: هر زمان دوستان اعلام كنند نيروي انتظامي آمادگي كامل براي تشكيل اين پليس را دارد البته در بخش مبارزه با قاچاق كالا و ارز، جرايم اقتصادي و جعل و كلاهبرداري در پليس آگاهي ناجا، پيشرفت‌هاي زياد داشته‌ايم و به موفقيت‌هاي خوبي نيز دست پيدا كرده‌ايم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2073
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه