در آخرين روز مهلت اعلام انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه

ادامه اختلال در سایت رفاهی

ميهن صنعت : درحالی اختلال در سایت رفاهی همچنان ادامه دارد که بسیاری از شهروندان از عدم امکان دسترسی به این سایت گله دارند و خواستار تمدید مهلت مراجعه به سایت برای انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه هستند.

به گزارش فارس، در حالی طبق اعلام سازمان هدفمندسازی یارانه ها، امروز 12 اردیبهشت آخرین مهلت مراجعه به سایت رفاهی ( www.refahi.ir) برای اعلام انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه نقدی است، که با اوج مراجعه مردم به این سایت از دیروز، امکان دسترسی به این سایت تقریباً غیر ممکن شده است.

بسیاری از شهروندان در تماس با خبرگزاری فارس از عدم امکان دسترسی به این سایت گله دارند و خواستار تمدید مهلت مراجعه به سایت برای انصراف یا عدم انصراف از دریافت یارانه هستند.

در عین حال تلاش خبرنگار فارس برای برقراری تماس با مسئولین سازمان هدفمندی یارانه ها و دریافت پاسخ آنها به جایی نرسید و مسئولان این سازمان هم مثل سایت سازمان در دسترس نیستند.

به گزارش فارس، پیش از این سازمان هدفمندی یارانه ها در اطلاعیه ای اعلام کرده بود: کسانی که برای آنها پیامک تمکن مالی ارسال شده است یا مبلغ 28 هزار تومان مرحله دوم واریز نگردیده، باید به سایت رفاهی مراجعه کنند و گزینه انصراف یا عدم انصراف را انتخاب کنند، در غیر این صورت نام سرپرست خانوار از فهرست دریافت یارانه حذف خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=731
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه