نخست وزير سابق فرانسه:

از توسعه روابط ايران خودرو و پژو استقبال مي کنيم

از توسعه اتحاد استراتژيک بين ايران خودرو و پژو در دولت جديد اين کشور استقبال مي کنيم.


به گزارش ميهن صنعت به نقل از اکوپرس، ميشل روکار نخست وزير سابق فرانسه در بازديد از گروه صنعتي ايران خودرو با بيا ن مطلب فوق گفت: گروه صنعتي ايران خودرو از نظر فناوري توليد در راستاي جهاني شدن گام برمي دارد.

وي افزود: به نظر من خريد هفت درصد سهام پژو توسط جنرال موتورز تاثيري در روابط تجاري ايران خودرو و پژو نخواهد داشت. 

نخست وزير سابق فرانسه تاکيد کرد: سطح روابط ايران خودرو و پژو از نظر فني مشکلي ندارد و دو طرف بر توسعه همکاري‌هاي في مابين پاي‌بند هستند.

وي با اشاره به تغيير رياست جمهوري فرانسه گفت: فرانسه در مذاکرات 1+ 5 در بغداد هم‌گام با جامعه بين الملل عمل خواهد کرد و در اين مذاکرات با ذهنيت مثبت نسبت به ايران حضور خواهد داشت.

نخست وزير سابق فرانسه اظهار اميدواري کرد که در مذاکرات پيش رو عدم اعتماد في مابين برطرف و تحريم ها عليه ايران برچيده شود.

نخست وزير سابق فرانسه تاکيد کرد: من در بازگشت به فرانسه، مشکلات و موانع پيش روي روابط بين ايران و فرانسه را در دولت جديد اين کشور بازگو کرده و درصدد رفع آن خواهم بود.

در ادامه مهندس جواد نجم الدين مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره به اتحاد 22 ساله استراتژيک ايران خودرو با پژو گفت: 70 درصد توليد ايران خودرو با برند پژو است و اين خودروها با داخلي سازي قطعات آن کم‌تر وابستگي ارزي دارند.

وي افزود: ايران خودرو قادر است خودرو با نشان ايراني طراحي و توليد کند که سمند رانا و دنا از دستاوردهاي مهم اين شرکت در زمينه دست‌يابي به فناوري توليد است.

مهندس نجم الدين تاکيد کرد: ايران خودرو و پژو و ديگر شرکاي ايران خودرو استراتژي برنده – برنده را دنبال مي کنند.

همچنين در اين ديدار مهندس مير جواد سليماني قائم مقام مديرعامل ايران خودرو درکيفيت و توسعه محصول گزارشي از روند عملکرد اين گروه صنعتي در زمينه توليد محصولات جديد و برنامه صادرات ارائه داد که مورد استقبال نخست وزير سابق فرانسه قرار گرفت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=935
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه