استقبال گسترده از سايپا 111

ميهن صنعت : به نظر مي رسد تغييرات انجام شده بر روي خودرو پرايد نسيم و توليد آن با نام تجاري سايپا 111 بر روي پلت فرم جديد، علاقه تعداد زيادي از قشر متوسط جامعه و همچنين جوانان را به خود جلب كرده است.

به گزارش « ميهن صنعت » به نقل از عصر ایران همزمان با سپري شدن روزهاي مياني فصل بهار و در حالي كه بازار خودروي كشور در ركود نسبي بسر مي برد، خودرو سايپا 111 محصول گروه خودروسازي سايپا همچنان به عنوان يكي از خودروهاي پرطرفدار و كمياب در بازار به شمار مي رود.

اين خودرو كه بعد از توليد بر روي پلت فرم ارتقا يافته ايكس 100 در شركت سايپاكاشان با استقبال قابل توجه مواجه شد، در روزهاي ابتداي سال جديد نيز همچنان در بازار كمياب است.

بر اين اساس به نظر مي رسد تغييرات انجام شده بر روي خودرو پرايد نسيم و توليد آن با نام تجاري سايپا 111 بر روي پلت فرم جديد، علاقه تعداد زيادي از قشر متوسط جامعه و همچنين جوانان را به خود جلب كرده است.

فعالان بازار خودرو معتقدند امكاناتي نظير پارك آسان در فضاي كم با توجه به فرمان هيدروليك، استفاده از سيستم ايموبلايزر بسيار پيشرفته و كاهش امكان سرقت خودرو، زيبايي ظاهري، رنگ هاي متنوع و مقاوم سازي بدنه از مهم ترين دلايل استقبال از اين خودرو است.

گفتني است يكي از بارزترين ويژگي هاي خودرو سايپا 111 با توجه به تغييرات پلت فرم ايكس 100 تعادل و فرمانپذيري بالاي آن نسبت به خودروهاي هم كلاس خود است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=925
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه