اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری میهن صنعت :

اصلاح نام خلیج فارس در سایت BING + عکس

بدنبال اعتراض كابران اینترنتی ایرانی به سایت گوگل در مورد حذف نام خلیج فارس ، ساعاتی پیش نام خلیج جعلی ع ر ب ی از سایت BING برداشته و نام خلیج فارس درج گردید .

 
 بدنبال اعتراض كاربران اینترنتی ایرانی به سایت گوگل در مورد حذف نام خلیج فارس ، ساعاتی پیش سایت BING   نام جعلی خلیج ع ر ب ی را از كنار واژه فارس و نام خلیج فارس حذف كرد .

به گزارش میهن صنعت بدنبال اعتراضات گسترده نسبت به عدم وجود نام خلیج فارس در نقشه گوگل و انتشار اخبار این اعتراضات در فضای مجازی و رسانه های گوناگون سایت bing  نیز كه پیش از این نام خلیج فارس را به صورت خلیج  عربی- فارس  درج نموده بود این نام را اصلاح و نام اصلی آن یعنی خلیج فارس رادوباره درج نمود  .

برای مشاهده تصویر با سایز بزرگتر کلیک کنید

بر اساس این گزارش موتور جستجوی مایکروسافت ( bing) پیش از این نام خلیج ع ر ب ی را در كنار فارس بر روی منطقه خلیج فارس نهاده بود كه بواسطه اعتراضات گسترده و ایجاد صفحه فیس بوك و كمپین امضاء اعتراض به اقدام گوگل  و همچنین اعلام ایجاد مشكل در نقشه گوگل از طرف كاربران ایرانی با پیش بینی امكان اتفاق چنین مسئله ای  در مورد سایت bing  نام خلیج همیشگی فارس را دوباره به منطقه اصلی باز گرداند .


 


برای مشاهده تصویر با سایز بزرگتر کلیک کنید

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=817
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه