میهن صنعت :

اعطای تسهيلات براي توسعه کشاورزی

آقای احمدی نژاد دیروز در جمع قشرهای مختلف مردم شهرستان مه ولات گفت : دولت آماده است با اعطای تسهیلات به کشاورزان آنان را در تولید محصولات کشاورزی یاری دهد.


به گزارش میهن صنعت به نقل از صنعت نیوز، رئیس جمهور از اعطای تسهیلات برای توسعه کشاورزی خبر داد.

آقای احمدی نژاد دیروز در جمع قشرهای مختلف مردم شهرستان مه ولات گفت : دولت آماده است با اعطای تسهیلات به کشاورزان آنان را در تولید محصولات کشاورزی یاری دهد.

وی با اشاره به تشکیل ستاد مرکزی برای توسعه کشاورزی افزود: در هر استان شعبه ای از این ستاد به ریاست استاندار تشکیل شد که مصوبات ستاد مرکزی را اجرایی می کند.

رئیس جمهور درباره فعالیت این ستاد ابراز امیدواری کرد با اختصاص تسهیلات ارزان قیمت از دولت و واگذاری زمین و اعطای تسهیلات از سوی استاندار ، کشاورزی این منطقه توسعه یابد.

وی با اشاره به تولید 15 هزار تن پسته در سال در شهرستان مه ولات افزود: امیدواریم در آینده ای نه چندان دور شاهد تولید سالانه 45 هزار تن پسته در این شهرستان باشیم.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز ولادت حضرت زهرا (س) ، ایشان را منشاء انتشار رحمت و مهر الهی دانست و گفت: همه خوبی ها ، نعمتها ، رحمتها ، مهربانی ها ، ارزش ها و کمالات در وجود حضرت زهرا (س) جمع است و همه این صفات ، آن حضرت را به الگوی کامل تجلی کمال خداوند تبدیل کرده است.

وی وجود مطهر حضرت زهرا را شاخص و معیار راه حق از باطل دانست و افزود: مردم مه ولات هم عاشق حضرت زهرا و پیرو راه او و فرزندانش هستند و از قدیم مردم این دیار با اهل بیت عهد بستند و تا به امروز به این عهد وفادار ماندند.


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1107
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه