بیستمین جلسه کمیته تخصصی تبلیغات برگزار شد؛

انتخاب آثار برتر نخستین پویش تبلیغات هوشمندانه

در بیستمین جلسه کمیته تخصصی تبلیغات هوشمندانه که امروز (یکشنبه) در سالن سردار شهید سپهبد سلیمانی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز برگزار شد، هیات داوران پس از ارزیابی آثار راه یافته به مرحله نهایی، عناوین برتر را انتخاب کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهدی کوشا، مدیرکل دفتر تبلیغات هوشمندانه و مشارکت‌های مردمی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز با بیان اینکه هدف از برگزاری نخستین پویش تبلیغات هوشمندانه، ارائه و جمع‌آوری تولیدات فرهنگی، رسانه‌ای و مشارکتی از سراسر کشور بوده است، گفت: خوشبختانه کمیسیون‌های برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان‌ها در سراسر کشور ضمن استقبال گسترده از این پویش، آثار ارزشمندی را به دبیرخانه پویش ارسال کردند.

کوشا ادامه داد: «فرهنگ‌سازی در تقبیح فعل و مصرف کالای قاچاق و حمایت از کالای ایرانی»، «اهمیت و نقش رسانه و فضای مجازی در پیشگیری و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» و «اهمیت نقش مردم در حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز» به عنوان سه محور ویژه برای این پویش در نظر گرفته شده بود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 2000 اثر در قالب‌ فیلم مستند، پادکست، موشن‌گرافیک، اینفوگرافیک، کاریکاتور، پویانمایی، تیزر، نقاشی و عکس با موضوعات مرتبط با قاچاق به دبیرخانه پویش واصل شده است، افزود:  پس از ارزیابی‌های انجام شده توسط دفتر تبلیغات هوشمندانه و گروه ارزیاب، 138 اثر منتخب به هیأت محترم داوران معرفی شد.

کوشا افزود: امروز و در بیستمین جلسه کمیته تخصصی تبلیغات هوشمندانه با حضور هیات محترم داوران، پس از بررسی و داوری نهایی، آثار برتر این پویش انتخاب شدند.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: طی هفته آینده و همزمان با ایام گرامیداشت سالروز فرمان رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) آثار برگزیده و برتر در مراسم اختتامیه این پویش معرفی و از صاحبان این آثار تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=226224
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه