اختصاصی میهن صنعت

انفجار یک دستگاه خودرو پراید بر اثر بی احتیاطی

چندی پیش خبری در رسانه ها مبنی بر تصادف یک دستگاه پراید در یکی از جاده های ایران منتشر گردید که بدلیل معیوب بودن مخزن گازسوز این خودرو باعث انفجار آن شد .

چندی پیش خبری در رسانه ها مبنی بر تصادف یک دستگاه پراید در  یکی از جاده های ایران منتشر گردید که بدلیل معیوب  بودن مخزن گازسوز این خودرو باعث انفجار آن شد .
نک پیکان انتقاد از این حادثه به سوی خودروی پراید نشانه رفت و همگی بر این باور شدند که خودروی پراید مذکور بدلیل ضعف سیستم گازرسانی دچار انفجار شده است.
به گزارش میهن صنعت با پیگیری های خبرنگار ما مشخص شد که این خودرو در نمایندگی های غیر مجاز گاز سوز شده و ایراد ناشی از انفجار این خودرو بدلیل غیر استاندارد بودند مخزن و نهوه گازسوز کردن این خودرو بوده است .
بر اساس این گزارش  گاز سوز نمودن خودروها در چند نوع انجام می شود و به گفته کارشناسان بهترین ومطمئنترین این نوع  تغیرات گاز سوز نمودن کارخانه ای  خودروهاست البته چون در این نوع گاز سوز کردن خودرو از هر حیث قابل اطمینان است.
 در این قضیه نیز باید به تمام جوانب دقت نمود و نباید تمام قصور را بر روی پراید و سایپا نشانه رفت چرا که در این مورد اشکال در خودروسازی سایپا نبوده بلکه غیر استاندارد بودن نهوه گاز سوز نمودن  خودرو بوده است .
شاید بتوان انتقاد از این خودروها را در پایین بودن کیفیت در جدول ارزشیابی کیفی سازمان بازرسی استاندارد نسبت به خودروی تیانا دانست اما در این مودر باید اندکی مهربانانه برخورد نمود و با بی انصافی نسبت به سایپا سخن نگفت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=594
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه