ايران با عبور از برزيل “ب” قهرمان شد

تيم ملي فوتسال زير 17 سال کشورمان در ديدار فينال جام جهاني کوچک موفق شد با عبور از سد تيم برزيل "ب" عنوان قهرماني اين مسابقات را از آن خود کند.


تيم ملي فوتسال زير 17 سال کشورمان در فينال مسابقات فوتسال جام جهاني کوچک که دیروز خاتمه يافت، با نتيجه 6 بر 3 از سد تيم برزيل "ب" عبور کرد و عنوان قهرماني اين رقابت‌ها را به خود اختصاص داد.

مسلم اولادقباد به عنوان بهترين بازيکنان اين مسابقات انتخاب شد.

ملي‌پوشان پيش از اين موفق شده بودند، به ترتيب تيم‌هاي ايتاليا "الف"، کرواسي و برزيل "الف" را با نتايج 14 بر صفر، يک بر صفر و 9 بر 2 از پيش‌رو داده و فيناليست شوند.

به اين ترتيب، تيم ملي فوتسال زير 17 سال ايران که به نمايندگي از تيم فوتسال دانش‌آموزي به مسابقات جام جهاني کوچک اعزام شده بود، در مجموع با 30 گل زده و 5 گل خورده عنوان قهرماني را از آن خود کرد.

براين اساس، تيم‌هاي برزيل "ب"، اسپانيا، کرواسي، برزيل "الف"، ايتاليا " الف"، بلژيک و ايتاليا "ب" به ترتيب عناوين دوم تا هشتم را کسب کردند.

هدايت تيم ملي برعهده سعيد عبدالوند و رضا فلاح زاده بود و حسين شمس نيز به عنوان رئيس انجمن فوتسال آموزش و پرورش در اين پيکارها حضور داشت.

با نتايج خوبي که فوتساليست‌هاي زير 17 سال کشورمان در مسابقات جام جهاني کوچک کسب کردند، نشان دادند ظهور نسل طلايي فوتسال در حال پديدار شدن است و اين ورزشکاران در آينده حرف‌هاي زيادي براي گفتن خواهند داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2044
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه