«میهن صنعت»:

بازید معاون وزیر صمت از غرفه ریفل در نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های تهویه مطبوع

برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت از غرفه ریفل در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های تهویه مطبوع بازید کرد.

محمد مهدی برادران، معاون صنایع عمومی وزارت صمت ضمن بازید از غرفه ریفل در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های تهویه مطبوع اظهار امیدواری کرد تا “ریفل” بتواند بعنوان یکی از شرکت های پیشگام در حوزه تولید سیستم های تهویه مطبوع، داخلی سازی این محصولات را در حجم بالایی ارتقاء دهد و کشور را از واردات بخشی از این محصولات رها سازد.

معاون وزیر صمت همچنین گفت: بنده این شرکت را می شناسم و اظهار امیدواری کرد “ریفل” بتواند با شرکت های دانش بنیان همکاری کند یا زیرمجموعه های شرکت ریفل در حوزه دانش بینان ها ورود پیدا کنند تا بتوانند قطعات الکترونیکی و تجهیزات تهویه مطبوع را در ایران داخلی سازی کنند.

شرکت مهندسی تهویه اندیشان ماندگار با نام تجاری reefel “ریفل” برای ارائه جدیدترین دستاوردها و توانمندی های خود در زمینه ارائه سیستم های تهویه مطبوع در بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی تاسیسات و سیستم های تهویه مطبوع حضور دارد.

این نمایشگاه از از تاریخ ۱۹ الی ۲۲ مهر ماه ۱۴۰۱ که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می شود حضور خواهد داشت.

علاقمندان برای آشنایی هر چه بیشتر با محصولات ریفل می توانند در سالن شماره ۳۸-  غرفه A13، طی ساعات  ۸ الی ۱۵از غرفه ریفل بازدید به عمل بیاورند.

انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=253628
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه