بانـك جديـدي در راه اسـت

ميهن صنعت : كي از موسسان بانك خاورميانه با ارائه توضيحاتي در مورد جزييات اين بانك در شرف تاسيس كه پذیره‌نویسی آن در بورس به پایان رسیده است، اعلام كرد: هر زمان كه بورس و بانك مركزي اجازه دهند مجمع بانك خاورميانه تشكيل خواهد شد.


پرويز عقيلي كرماني در گفت‌وگو با خبرنگار بانك و بيمه خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، در مورد بانك در شرف تاسيس خاورميانه عنوان كرد: سرمايه اوليه اين بانك همان رقمي است كه بانك مركزي اعلام كرده براي شروع به كار هربانكي نياز است. اين ميزان 400 ميليارد تومان است.

وي ادامه داد: دو هزار تا دو هزار و 500 نفر سهام‌دار اين بانك‌ هستند.

عقيلي كرماني در مورد زمان برگزاري مجمع اين بانك تصريح كرد: هر زماني كه بورس و بانك مركزي اجازه دهد و كار ثبت شركت انجام شود، مجمع بانك خاورميانه برگزار خواهد شد.

پيش از اين نيز مجید نوروزی، معاون تأمین سرمایه سپهر گفته بود: سهامداران حقیقی و حقوقی، یک میلیارد و 934 میلیون و 509 هزار سهم بانک خاورمیانه را در چهار روز پذیره نویسی کردند. موسسان در گام اول دو هزار و 65 میلیارد و 491 میلیون ریال از سرمایه بانک در شرف تاسیس خاورمیانه را تأمین کرده بودند و براي تامين سرمايه خود تا چهار هزار ميليارد ريال، مبلغ هزار و 934 میلیارد و 509 میلیون ريال، معادل يك ميليارد و 934 میلیون و 509 هزار سهام را با تعهد پذیره نویسی تأمین سرمایه سپهر، در بازار سوم فرابورس پذيره نويسي كردند كه با وجود مهلت زمان 10 روزه در روز چهارم اين پذيره نويسي پايان يافت.

معاون تامین سرمایه سپهر در خصوص زمان شروع معاملات سهام بانک خاورمیانه در فرابورس توضیح داد: با توجه به اینکه پذیره‌نویسی این بانک به پایان رسیده است. پس از ثبت این شرکت و آغاز فعالیت شرکت معاملات سهام این شرکت در بازار پایه فرابورس انجام خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2097
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه