میهن صنعت :

برای خود یک بوگاتی ویرون بسازید

تاراس می‌گوید ساخت این مدل کاغذی را بعد از یک شرط‌بندی با همسرش آغاز کرد. همسرش به او گفته بود اگر می‌تواند یک مدل کاغذی از یک خودرو را همراه با راهنمای ساخت درست کند و در اینترنت به اشتراک بگذارد تا همه بتوانند آن را دانلود کنند و برای خودشان این ماشین


به گزارش میهن صنعت : راندن بوگاتی ویرون برای بسیاری یک آرزوی دست‌نیافتنی است. از این خودرو که به سریعترین خودروی سواری جهان مشهور است، تنها ۳۰۰ دستگاه ساخته شده و قیمتش بیش از یک میلیون و دویست هزار یورو است.


اما تاراس لسکو (Taras Lesko)، طراح گرافیک که در سیاتل در آمریکا زندگی می‌کند، امکان داشتن این خودروی افسانه‌ای را برای همه فراهم کرده است. برای ساخت این خودرو  تنها چند ورق کاغذ، یک پرینتر و چسب کاغذ لازم دارید و کمی حوصله.


تاراس می‌گوید ساخت این مدل کاغذی را بعد از یک شرط‌بندی با همسرش آغاز کرد. همسرش به او گفته بود اگر می‌تواند یک مدل کاغذی از یک خودرو را همراه با راهنمای ساخت درست کند و در اینترنت  به اشتراک بگذارد تا همه بتوانند آن را دانلود کنند و برای خودشان این ماشین را بسازند.


 


گرافیست ۲۹ ساله سه ماه وقت صرف کرد تا الگو و دستورالعمل ساخت این بوگاتی را که طولش ۷۵ سانتی‌متر است آماده کند و تا حالا بیش از سه میلیون نفر آن را دانلود کرده‌اند. 

از {این لینک} الگو و از {اینجا} می‌توانید دستورالعمل ساخت بوگاتی ویرون را دانلود کنید. عکس خودروی خود را هم می‌توانید به سایت تاراس لسکو بفرستید و اگر خواستید از طریق پی‌پل از او حمایت مالی کنید تا او بتواند مدل‌های بیشتری طراحی کند.

منبع : خودرو ویو

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=815
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه