عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم:

برخورد قاطع با افزایش قیمت‌ها نمی‌شود

عبدالرضا ترابی با بیان اینکه دولت در سال گذشته به تعهدات خود مبنی بر پرداخت یارانه به بخش های تولیدی و صنعتی عمل نکرده است، گفت: پرداخت یارانه به بخش های تولیدی و صنعتی موجب شکوفایی اشتغال در کشور می شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس هشتم در گفت و گو با خانه ملت با تأکید بر عدم ‌پرداخت یارانه به بخش صنعت، افزود: قرار بود پس از هدفمندی یارانه‌ها ۶ هزارمیلیارد تومان به‌عنوان یارانه به این بخش پرداخت شود که تا‌کنون این مبلغ پرداخت نشده است.

 عبدالرضا ترابی تأکید کرد:  برای جلوگیری از افزایش و نوسان‌ قیمت ها باید هزینه تولید مانند مواد خام و حامل‌های انرژی را پایین نگه داریم، از طرف دیگر هیچ‌گونه برخورد و یا جلوگیری با افزایش قیمت‌ها هم دیده نمی‌شود.

نماینده مردم گرمسار در مجلس هشتم  با تأکیدبر نامطلوب بودن وضعیت بخش‌های صنعت و کشاورزی، بیان کرد: این وضعیت برای کشوری مانند ایران خوشایند نیست، زیرا کشور ما سرزمینی پر از امکانات و منابع غنی، زمین‌های کشاورزی و نیروی کار جوان است اما با چنین مشکل‌هایی روبه‌رو است، با توجه به‌وجود زمین‌های کشاورزی غنی و رواج این شغل در کشور ما، ما باید در زمره صادرکنندگان مواد غذایی به دیگر کشورها باشیم نه آن‌ که به‌ علت کمبود مواد غذایی، دست به واردات این کالاها بزنیم./

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1182
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه