مرکز سنجش:

برنامه امتحانات نهایی شهریورماه اعلام شد

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش برنامه امتحانات نهایی دانش آموزان در شهریور ماه سال جاری را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش برنامه امتحانات نهایی دانش آموزان در شهریور ماه سال جاری را اعلام کرد.برنامه امتحانات نهایی پایه دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور و داوطلبان آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم متوسطه در نوبت شهریور ماه سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ به این شرح اعلام شده است:

 

به این ترتیب امتحانات نهایی از اول شهریور آغاز شده و تا بیست و سوم ادامه دارد. 

در بخشنامه ابلاغی از سوی رئیس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی آمده است که امتحانات نهایی در تمام مناطق با توجه به مراقبت‌های بهداشتی (گندزدایی فضا و تجهیزات حوزه‌ها، تهویه هوای مناسب، پیش بینی و تدارک ماسک و مواد شوینده و ضدعفونی کننده) و با نظارت رئیس حوزه اجراء با رعایت کامل آنها برگزار خواهد شد.

در ادامه نیز ذکر شده که از دانش آموزان مبتلا یا مشکوک به بیماری کرونا و یا دارای بیماری زمینه‌ای در محلی مجزا و قرنطینه که برای همین منظور در همان حوزه برگزاری امتحانات پیش بینی و تجهیز شده است، با حضور مراقبین، امتحان به عمل می آید.

ضمنا با توجه به لزوم پایداری برق حوزه‌ها در ایام برگزاری امتحانات، طی نامه‌ای از مدیر کل دفتر نظارت بر توزیع نیروی برق کشور درخواست شده تا شرکت‌های توزیع با ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها همکاری لازم را داشته باشند. /ایسنا

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=249101
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه