نماينده مردم شهریار، شهر قدس و ملارد:

به رغم تحريم ها، سايپا با مديريت مناسب سرپا است

ميهن صنعت : حسين گروسي با دفاع از عملكردخودروسازان در شرايط كنوني گفت : عملكردشركت سايپا در شرايط كنوني بواسطه وجود مشكلات فراوان ستودني است چرا كه مديريت خوب بر اين مجموعه باعث شده است كه اين گروه بزرگ خودروسازي سرپا و به كار خود ادامه دهد .

حسين گروسي نماينده مردم شهریار، شهرقدس و ملارد در مجلس شوراي اسلامي در مصاحبه با خبرنگارميهن صنعت گفت :  دولت در كارگروه حمايت ازصنعت بدنبال كمك به صنعت خودرو است و با اختصاص تسهيلات 2000 ميليارد توماني به اين صنعت بدنبال خروج خودروسازي كشور ازبحران نقدينگي بوجود آمده است .
گروسي افزود تسهيلات، كمترين كمكي است كه در برهه حساس كنوني مي توان به خودروسازان ارائه داد چرا كه اين صنعت در گير مسائل بوجود آمده بواسطه تحريمات بوده و حمايت دولت در برهه حساس كنوني باعث آرامش خاطر صنعت گران خواهد شد  .
نماينده مردم شهریار، قدس و ملارد گفت : در بسياري از  كشورها  دولت ها به ارائه تسهيلات به خودروسازي در مقاطع مختلف مي پردازند و از اين رو با توجه به موانع  داخلي و خارجي پيشروي خودروسازان اعم از استفاده از انرژي گران قيمت و مشكل تامين مواد اوليه قطعه سازان و …. لزوم پرداخت هرچه سريعتر اين تسهيلات احساس مي شود .
وي اظهار داشت خودروسازان كشور حجم بسيار زيادي از اشتغال كشور را در خود جاي داده اند و اين صنعت با دست خالي و با چنگ دندان به كار خود ادامه مي دهند .
وي با مثبت ارزيابي كردن عملكرد خودروسازان گفت: عملكرد شركت سايپا در شرايط كنوني بواسطه وجود مشكلات فراوان ستودني است چرا كه مديريت خوب بر اين مجموعه باعث شده است كه اين گروه بزرگ خودروسازي سرپا و به كار خود ادامه دهد  .
َ

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1865
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه