امیرآبادی فراهانی:

بیکاری، تورم و گرانی با تولید ملی بهبود می‌یابد

نماینده مردم قم در مجلس نهم با بیان اینکه تمرکز مجلس نهم بر مسائل اقتصادی است، گفت: مسائل و مشکلات بیکاری، تورم و گرانی فقط با احیای تولید ملی حل می‌شود.


به گزارش میهن صنعت احمد امیرآبادی فراهانی با بیان اینکه اولویت اصلی مجلس نهم باید بهبود فضای اقتصادی کشور باشد، افزود: در شرایط کنونی مردم از گرانی‌ها و تورم موجود رنج می‌برند و مجلس نهم برای بهبود این شرایط باید تلاش کند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: این تورم موجود در جامعه موجب تعطیلی واحدهای تولیدی شده و جمعیت بیکار جامعه را گسترش داده است.

این نماینده مردم در مجلس نهم با بیان اینکه تولید ملی، بیکاری و تورم سه مسئله‌ای است که حل مشکل آن با هم گره خورده است، گفت: دولت به عنوان متولی کار باید برنامه‌ای را برای حل این مشکلات ارائه کند و اگر نیاز به مجوز و قانون داشته باشد از مجلس کمک بخواهد تا این مسئله امروز کشور حل شود.

امیرآبادی فراهانی که کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس را اولویت اصلی‌اش برای ورود کمیسیون‌های تخصصی مجلس عنوان کرد، یادآور شد: این کمیسیون به شکل مستقیم با مشکلات امروز جامعه درگیر است و با نگاه کلان می‌تواند این مسائل را برطرف کند.

    منبع : خانه ملت

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1214
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه