«میهن صنعت»:

تبدیل ریال به دوج کوین در اوکی اکسچنج

شما در صرافی اوکی اکسچنج می­ توانید به آسانی ریال و تومان را به دوج و برعکس تبدیل کنید و به سود برسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، یکی از ارز های مبتنی بر بلاک چین، دوج کوین است که صرفا به عنوان یک شوخی تولید شده بود. اما امروزه شوخی شوخی جدی شده و به یکی از با ارزش ترین ارز های بازار تبدیل شده است. دوج کوین توانسته است توجه و علاقه کاربران خارجی را به خود جلب کند و کاربران ایرانی هم استقبال تقریبا خوبی از این ارز داشته‌اند. رتبه خوب آن در بازار خرید و فروش آسان و قیمت دوج کوین و… از سری دلایل محبوبیت آن در بین سرمایه گذاران است. البته همیشه هم بحث سرمایه گذاری در میان نیست چرا که بسیاری از افراد به دلیل استخراج بدون حد و مرز آن به سراغش می روند. شما در صرافی اوکی اکسچنج می­ توانید به آسانی ریال و تومان را به دوج و برعکس تبدیل کنید و به سود برسید.

چرا دوج در کوتاه ترین زمان به بالاترین شهرت رسید؟

طرفداری از این ارز بی دلیل نیست. اما یکی از موثر ترین دلیل ها لوگو بامزه آن است. برای لوگو این ارز از تصویر یک سگ بانمک استفاده شده که توانسته در دل هواداران جا خوش کند. تا حدی که به عنوان میم درآمده و بسیاری از افراد از لوگو آن جهت تزئین طرح لباس و سایر لوازم خود استفاده می­کنند. همین امر باعث شده تا به آن لقب پول خودمانی داده شود. البته عواملی دیگری هم در این شهرت دست داشت که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • در زمان مناسبی عرضه شد. درست وقتی که بیت کوین ممنوع بود و یک سیر نزولی را طی می کرد.
  • یک روش ساده و آسان بود که برای پرداخت های کوچک هم قابل استفاده است.

اگر قصد خرید این ارز را دارید باید از قیمت دوج در لحظه آگاه باشید. اوکی اکسچنج به صورت آنلاین در لحظه قیمت ها را در اختیار ماینر ها قرار می دهد.

سه دلیل طلایی برای اینکه دوج کوین بخریم!

اگر هنوز هم برای خرید این ارز بامزه تردید دارید وقت آن است که سه دلیل طلایی برایتان رو کنیم. دلایلی که حتما شما را جهت خرید آن ترغیب می کنند:

دلیل اول، با یک شوخی به شهرت رسید

این ارز در سال 2013 توسط جکسون پالمر و بیلی مارکسون ساخته و رونمایی شد و در ابتدا یک طنز بیش نبود اما خیلی زود توانست با قدرتی که دارد به شهرت و محبوبیت بالا برسد.

دلیل دوم، یک ارز منحصر به فرد است

شما می توانید به صورت نامحدود این ارز را استخراج کنید. کارمزد تراکنش های آن هم کم است. همین عوامل سبب شده تا بسیار دوست داشتنی باشد. از این ارز برای امور خیریه هم می توانید استفاده کنید. زمانی که از دوج کوین به عنوان ارز محبوب و منحصر به فرد یاد می کنیم به این خاطر است که توانسته در بین کاربران حتی بیشتر از اتریوم و… جا باز کند.

دلیل سوم، پشتش گرم است

حامیان بزرگی پشت دوج کوین درآمده اند که سبب شده قدرت و ادعا آن هر روز بیشتر از دیروز باشد. مارک کوبان و ایلان ماسک و… علاقه خود به این ارز را نشان داده اند. این ارز پویا و فعال است و نباید فرصت استفاده از آن را از دست بدهید.

وابستگی دوج کوین به شبکه لایت کوین به چه دلیلی است؟

دوج کوین جهت استخراج وابسته به شبکه لایت کوین خواهد بود. ماینرهای دوج به منظور دست یابی به آن باید لایت کوین را استخراج نمایند تا بتوانند در کنار آن مقداری هم دوج بدست آورند. نا گفته نماند که این ارز دیجیتال ساخته شده از کد لایت کوین می باشد. لایت کوین هم ساخته شده از کد بیت کوین است. شاید بتوان تفاوت آن ها را در نوع عرضه و میزان تقاضا و… دانست. می­ توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از این ارز به سایت دوج کوین مراجعه کنید. وب سایت DOGECON به صورت رسمی و دقیق اطلاعات مورد نیاز کاربران را در اختیار آن ها قرار می دهد.

برای ذخیره ارز دیجیتال دوج کوین انتخاب کنیم یا تتر؟

خرید و فروش تتر هم این روز ها بسیار رونق یافته است. اما مسئله ای که ذهن کاربران را به خود درگیر کرده است این است که دوج کوین بخریم یا تتر؟ دوج کوین در حال حاضر پیشتاز در بین دیگر میم کوین ها می باشد و صرافی های بسیاری آن را به عنوان یکی از ارزهای دیجیتال خود معرفی کرده اند که همه این ها بر قیمت دوج کوین اثر گذاشته است. تتر هم تحت تاثیر تلاطم های بازار قرار گرفته و کاهش قیمت آن سبب شده تا سرمایه گذاران بسیار محتاط عمل کنند و دارایی خود را از این ارز خارج کنند. با وجود تمامی این ها تتر همچنان بهترین گزینه برای خرید و سرمایه گذاری است. اما با توجه به اینکه قیمت تتر برابر با یک دلار بوده و قیمت دوج کوین هنوز پایین تر است دوج کوین برای تازه کاران بسیار مناسب خواهد بود.

تبدیل ریال به دوج کوین در اوکی اکسچنج

خرید دوج کوین از ایران

کاربران ایرانی همیشه در بازار ارز ها مظلوم بوده اند. به دلیل وجود تحریم ها و فیلترینگ، بسیاری از صرافی های خارجی نمی توانند خدمات خود را در ایران عرضه کنند. اما اوکی اکسچنج بدون هیچ محدودیتی برای کاربران ایرانی آماده خدمت رسانی به شما است. می­ توانید هر ارزی که می خواهید را به صورت آنلاین و اینترنتی خریداری کرده یا بفروشید. خدمات بی نظیری که تنها با لمس کردن صفحه گوشی تان اتفاق خواهد افتاد.

خدمات اوکی اکسچنج که شما را شگفت زده می کند

اوکی اکسچنج یک صرافی معتبر انلاین با سابقه چندین ساله است که حسابی هوای کاربران خود را دارد و قیمت دوج کوین را در لحظه به اطلاعتان می رساند. شما می توانید به آسانی در این صرافی ریال و تومان را به ارز دیجیتال تبدیل کنید و برعکس. همچنین می توانید دارایی های خود را در کیف پول نگه داری کنید؛ یک صرافی مطمئن با رابط کاربری بالا که نیاز شما را رفع می کند. کافی است یک احراز هویت در آن داشته باشید تا بتوانید به آسانی از خدمات آن بهره مند شوید. هزینه و دستمزد تراکنش ها هم در آن بسیار پایین تر از دیگر رقبا است و به همین خاطر یک گزینه درجه یک است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=250284
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه