با آغاز ماه مبارك رمضان :

توزيع روزانه 1000 تن مرغ منجمد در نمايشگاههاي عرضه مستقيم كالا

سرپرست معاونت توسعه بازرگاني داخلي وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه روزانه 1000 تن مرغ منجمد در نمايشگاههاي عرضه مستقيم كالا ويژه طرح ضيافت خبرداد.


سرپرست معاونت توسعه بازرگاني داخلي وزارت صنعت، معدن و تجارت از عرضه روزانه 1000 تن مرغ منجمد در نمايشگاههاي عرضه مستقيم كالا ويژه طرح ضيافت خبرداد.

به گزارش میهن صنعت به نقل از  شاتا؛‌ « حسن رادمرد» با اشاره به عرضه بيش از تقاضاي مرغ در ماه رمضان افزود: مرغداريها با توجه به جوجه ريزي‌هاي انجام شده  و تامين نهاده هاي طيور  با كمبودي براي توليد مواجه نيستند و در حال حاضر مشكلي براي عرضه مرغ براساس نياز بازار وجود ندارد.
به گفته وي با ذخيره سازيهاي  صورت گرفته براي تامين مرغ در ماه رمضان، در اين ماه ‌ 160هزار تن توليد مرغ انجام مي شود كه نسبت به ماه هاي قبل 15درصد رشد خواهد داشت.
رادمرد در ادامه با اشاره به رفع مشكل توليدكنندگان مرغ  براي تهيه و تامين نهاده هاي طيور اظهار كرد: بر اساس تفاهم نامه هاي امضاء شده به منظور تامين كنجاله سوياي مورد نياز واحدهاي توليدي از طرف دولت،‌ با مشكلي براي توليد مرغ گوشتي مواجه نخواهيم بود.
وي همچنين به عرضه۴۷۰۰ توماني مرغ منجمد در نمايشگاه‌هاي ويژه طرح ضيافت اشاره كرد و گفت: 20 هزار مرغ منجمد نيز از برزيل در حال ورود به كشور است.
سرپرست معاونت توسعه بازرگاني داخلي در ادامه با اشاره به تنظيم بازار مرغ و جلوگيري از نوسانات قيمتي آن تصريح كرد: در اين رابطه شركت پشتيباني امور دام تحويل 54 هزار تن نهاده خوراك مرغ به اتحاديه سراسري مرغداران براي توزيع بين مرغداران گوشتي را آغاز كرده است كه تاثير بسزايي در كاهش قيمت مرغ خواهد داشت.
وي در ادامه از ثبت سفارش 60هزار تن مرغ خبرداد و گفت: از اين ميزان در حال حاضر پنج هزار تن وارد كشور شده و پنج هزار تن در مرزها است همچنين 20 هزار تن  ديگر نيز در ظرف روزهاي آينده وارد كشور مي‌شود كه به قيمت 4400 تومان در نمايشگاههاي عرضه مستقيم كالا توزيع خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=2173
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه