توزیع «قهوه تلخ» جدید در سكوت مهران مديري!

عرضه‌ي قسمت‌هاي جديد «قهوه تلخ» در حالي صورت گرفت كه بر خلاف انتظار، مهران مديري در ابتداي اين بخش از «قهوه تلخ» ظاهر نشد تا با مخاطبان سريالش صحبت كند.

به گزارش ميهن صنعت به نقل از ايسنا ، عرضه‌ي قسمت‌هاي جديد «قهوه تلخ» در حالي صورت گرفت كه بر خلاف انتظار، مهران مديري در ابتداي اين بخش از «قهوه تلخ» ظاهر نشد تا با مخاطبان سريالش صحبت كند.

 تاخير بسيار زياد در توزيع قسمت‌هاي جديد «قهوه تلخ» و گمانه‌زني‌ها براي توقف هميشگي اين سريال، ‌اين انتظار را در مخاطبان «قهوه تلخ» ايجاد كرد كه مهران مديري كه اغلب در ابتداي قسمت‌هاي جديد «قهوه تلخ» ظاهر مي‌شد و درباره اين سريال با مردم صحبت مي‌كرد، در ابتداي مجموعه بيست و ششم «قهوه تلخ» نيز حاضر شود و به دليل تاخيرهاي به وجود آمده، توضيحاتي را ارائه دهد.

مجموعه جديد «قهوه‌ تلخ» با جلد مقوايي و در قالب دي‌وي‌دي، از 12 ارديبهشت‌ ماه در سوپرماركت‌ها و مراكز فروش توزيع شده است؛ هرچند برخي از فروشندگان كه نسبت به استقبال دوباره مردم از اين مجموعه مطمئن نبودند، تعداد كمتري از مجموعه‌هاي «قهوه تلخ» را براي فروش عرضه مي‌كنند.

بر روي جلد مقوايي سي‌دي سريال قهوه تلخ همچنان جمله معروف «لطفا كپي نكنيد» از مهران مديري به چشم مي‌‌خورد و قسمت‌هاي جديد اين سريال كه داستان آن در زمان حاضر مي‌گذرد، با تغيير موسيقي تيتراژ همراه بوده است.

به گزارش ايسنا، توزيع «قهوه تلخ» با تبليغات بسيار زيادي در سطح شهر همراه بود تا مردم را به خريد دوباره‌ي اين محصول ترغيب كند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=784
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه