توقف فروش نقدی 206

این روزها متقاضیان محصولات پژو ناکام از خرید خودرو مورد نظر خود، سر از بازار سیاه این برند فرانسوی درآورده‌اند.

سیاری از خریداران محصولات پژو طی چند روز گذشته با مراجعه به نمایندگی‌های ایران خودرو با در بسته روبه‌رو بوده‌اند، این در حالی است که قیمت محصولات این برند فرانسوی در بازار سیاه رو به فزونی است.

در همین حال خبرگزاری فارس هم روز گذشته با اشاره به توقف فروش نقدی پژو 206 طی یک ماه گذشته و تاخیر در تحویل آن، که باعث کمیاب شدن این خودرو در بازار شده تاکید کرده که قیمت این خودروی پرطرفدار تا ۹۰۰ هزار تومان افزایش یافته است. اما اینکه به چه دلیل فروش نقدی این برند فرانسوی متوقف شده خبرگزاری فارس به نقل از برخی نمایندگی‌ها به ذکر مواردی پرداخته است. از جمله اینکه یکی از مسوولان نمایندگی ایران خودرو استفاده از قطعات پژو 206 برای تولید رانا را باعث ایجاد مشکل در تامین قطعه 206 خوانده که این دلیل از نظر یکی دیگر از نمایندگی‌ها غیرمنطقی به نظر می‌رسد چراکه به اعتقاد وی هر بنگاهی در هر مقطعی باید جوابگوی تقاضای مشتریان خود باشد.
در عین حال، مسوول فروش یکی دیگر از نمایندگی‌های ایران‌خودرو با اشاره به توقف عرضه پژو 206 از سوی ایران‌خودرو گفته است كه این مساله باعث بالا رفتن قیمت پژو 206 تیپ 2 در بازار شده و در حال حاضر این خودرو با قیمت 17 میلیون و 300 هزار تومان در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود. وی ادامه داد: این در حالی است که قیمت پژو 206 تیپ 2 تا پیش از این در بازار حدود 16 میلیون و 400 هزار تومان بود و قیمت کارخانه‌ای این محصول 16 میلیون و 200 هزار تومان است. در همین زمینه عبدالله بابایی معاون فروش ایران خودرو نیز در مورد دلایل توقف فروش نقدی پژو 206 یادآور شده که فروش پژو 206 وقتی از سر گرفته خواهد شد که پاسخگوی تعهدات قبلی باشیم.
وی تاکید کرده که در حال حاضر روزانه حدود 300 دستگاه پژو 206 در ایران خودرو تولید می‌شود که با اتمام تعهدات قبلی، فروش مجددا از سر گرفته خواهد شد.
بابايي تصریح کرد: در حال حاضر تحویل محصولات پژو 206 با تأخیر انجام می‌شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1226
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه