میهن صنعت :

توليد ، از محورهاي اصلي ساختن ايران

امروز هرفردی که دلش برای خود ، فرزندان خود ، ایران عزیز ، جامعه بشری و ارزش های بشری می سوزد ، باید برای ساختن و آباد کردن و پیشرفت ایران عزیر آستین بالا بزند .


به گزارش میهن صنعت به نقل از صنعت نیوز، رئیس جمهور گفت: ساختن ایران مأموریتی است که از محورهای اصلی آن تولید است.

آقای احمدی نژاد در مراسم افتتاح 17 هزار و 500 واحد مسکونی و575 کیلومتر راه شهری و روستایی در مشهد افزود: بارها گفته شده که امروز ساختن ایران ، مأموریتی الهی ، انقلابی و انسانی و پرکشیدن ایران به قله های عزت ، ایمان ، شرف ، پرکشیدن نوع انسان و ارزش های الهی است .

وی گفت: امروز هرفردی که دلش برای خود ، فرزندان خود ، ایران عزیز ، جامعه بشری و ارزش های بشری می سوزد ، باید برای ساختن و آباد کردن و پیشرفت ایران عزیر آستین بالا بزند .

رئیس جمهور با بیان اینکه مهمترین کارها گسترش تولید و افزایش ثروت ملی است ، افزود:‌ شاید بودند کسانی که باور نداشتند و ندارند که ایران می تواند با اندیشه و کار و تلاش ایرانی ساخته شود و قله های جهان را فتح کند اما تاریخ و باورها و عشق ما به پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) و بزرگانی که در دامن اهل بیت(ع) پرورش یافنتد ، کارهایی که در تاریخ به دست ملت محقق شد ، انقلاب بزرگ اسلامی و ایستادگی اسلام نشان می دهد ، می شود ایران را ساخت و باید ایران را ساخت .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1303
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه