توليد خودرو با برند ايراني و افزايش ساخت داخل قطعات

توليد صادرات محور، عرضه محصولات جديد با برند ايراني ، افزايش ساخت داخل قطعات وتوسعه قواي محرکه از مهمترين برنامه هاي راهبردي گروه صنعتي ايران خودرو در سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني است .


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبرخودرو ، توليد صادرات محور، عرضه محصولات جديد با برند ايراني ، افزايش ساخت داخل قطعات وتوسعه قواي محرکه از مهمترين برنامه هاي راهبردي گروه صنعتي ايران خودرو در سال توليد ملي و حمايت از کار و سرمايه ايراني است .   

مهندس مير جواد سليماني قائم مقام مدير عامل ايران خودرو درکيفيت و توسعه محصولات جديد با بيان اين مطلب گفت : براي تحقق اين شعار، علاوه برتوليد و عرضه عرضه محصولات جديد ،گسترش بازار هاي جهاني و جلب رضايت مشتريان، در برنامه استراتژيک ايران خودرو ترسيم شده و اميد مي رود، امسال، سال جهش صادراتي ايران خودرو باشد.

وي افزود : گروه صنعتي ايران خودرو به توسعه ي پايدار پاي بند بوده و با افزايش توليد موتور هاي کم مصرف، در راه کاهش آلايندگي و مصرف سوخت محصولات خود حرکت کرده که دستيابي به استاندارد آلايندگي يورو 4 از جمله نتايج آن است؛ به طوري که تمامي محصولات، تا پايان سال 91 با استاندارد يورو 4 و براي بازارهاي صادراتي با استاندارد يورو 5 عرضه مي شود.

سليماني با اشاره به سال توليد ملي و حمايت از و سرمايه ايراني خاطر نشان ساخت : در استراتژي ايران خودرو نيروي انساني نقش محوري داشته و مهم ترين عامل توليد به شمار مي رود؛ چرا که پيشرفته ترين دستگاه ها و تجهيزات و سيستم هاي توليد نيز زماني کارايي لازم را دارد که توسط نيروي انساني زبده و دانا مديريت و کنترل شود.

وي افزود : در مجموعه ايران خودرو کسب دانش طراحي و توسعه محصولات به عنوان شرط مهم ورود به بازار جهاني و يک مزيت رقابتي بزرگ شناخته شده و نيروي انساني در اين بخش عمده ترين نقش را ايفا مي کند. در اين راه علاوه بر نيروهاي نخبه در داخل مجموعه، از ظرفيت هاي انساني و نرم افزاري مراکز تخصصي و دانشگاهي کشور نيز در تحقق اهداف کليدي خود کمک مي گيرد.

مهندس سليماني تاکيد کرد :  اختصاص حداقل سه درصد از درآمد فروش به تحقيق و توسعه و اجراي پروژ هاي مرتبط در سال توليد ملي  نشان دهنده باور عميق ايران خودرو به نقش نيروي انساني است.

وي در زمينه توليد خودرو با نشاني ايران تصريح کرد : خودرو رانا و دنا که توسط مهندسان ايران خودرو طراحي و توليد شده است حاکي از توجه مديريت ارشد گروه صنعتي ايران خودرو به استفاده از حداکثر توان داخلي در طراحي و توليد خودرو و کاهش وابستگي به خارج است .

سليماني زمان توليد انبوه و عرضه رانا را درخرداد ماه سال جاري و دنا را در سال آينده عنوان کرد .

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1073
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه