توليد محصولات سايپا افزايش خواهد يافت

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا از افزايش توليد خودرو در اين گروه همزمان با بالارفتن ميزان درخواست مشتريان خبر داد و گفت: با افزايش توليدات، امسال خود را يك گام ديگر به توليدكننده يك ميليون دستگاهي نزديك تر مي كنيم.

به گزارش سايپانيوز مهندس نعمت الله پوستين دوز در نشست هم انديشي با تعدادي از نمايندگي هاي خدمات پس از فروش با اشاره به فعاليت هاي انجام شده در جهت ايجاد وحدت رويه در مديريت شركت هاي گروه خودروسازي سايپا كه با مشتريان در تماس هستند گفت: اتخاذ يك مديريت واحد براي پاسخ گويي به همه درخواست ها و انتظارات مشتريان باعث افزايش رضايتمندي ها از گروه خودروسازي سايپا خواهد شد.
وي افزود: بايد تلاش كنيم با برنامه ريزي تمامي امور مربوطه در شبكه انجام شده و از اين طريق تولدي دوباره در شبكه خدمات پس از فروش رقم بزنيم.

پوستين دوز اظهار داشت: امسال علاوه بر برنامه ريزي براي توليد و فروش 800 هزار خودرو، خودروهاي نيوسراتو و پارس تندر(SR) را نيز به بازار عرضه خواهيم كرد.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا در خاتمه با اشاره به كاهش توليد خودرو در 2 ماهه ابتداي سال تصريح كرد: كاهش توليدات در ماه هاي ابتدايي سال جاري همگام با نياز بازار بوده و در خصوص افزايش ميزان توليد دغدغه اي نداريم و با افزايش درخواست مشتريان در تابستان توليدات گروه خودروسازي سايپا نيز افزايش خواهد يافت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1412
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه