مدیرعامل بهمن موتور خبر داد:

تولید محصولات جدید گروه بهمن در حوزه حمل و نقل / ۱۸ پروژه توسعه ای در بهمن دیزل فعال شده است

مدیرعامل گروه بهمن در مراسم رونمایی محصول جدید این شرکت با نام کامیونت فورس گفت : آنچه که میبینید حاصل تلاش تمامی سهامداران و کارکنان این مجموعه است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیرعامل گروه بهمن در مراسم رونمایی محصول جدید این شرکت با نام کامیونت فورس گفت : آنچه که میبینید حاصل تلاش تمامی سهامداران و کارکنان این مجموعه است.

بیوک علیمرادلو در ادامه افزود : آنچه که در گروه بهمن اصل اساسی ما بوده، ایجاد تمایز است. بر همین اساس است که کامیونت فورس معرفی و به بازار کامیونت کشور عرضه خواهد شد.

وی گفت : طی سال های گذشته همواره بخش عمده ای از بازار در اختیار محصولات ما بوده و همواره سعی کرده ایم در تمامی لایه های بازار حضور داشته باشیم.

مدیرعامل گروه بهمن افزود : به زودی محصولات جدیدتری نیز به بازار کشور معرفی خواهیم کرد. هدف بهمن دیزل حضور در بخش های مختلف حمل و نقل کشور است.

بیوک علیمرادلو ادامه داد : موضوع حمل و نقل بسیار حائز اهمیت است. طی سال های گذشته متاسفانه در بخش حمل و نقل، خودروهای فرسوده زیادی داشته ایم و وظیفه خود میدانیم که با تولید محصولات با کیفیت و متمایز، پشتیبان این بخش از صنعت خودرو کشور نیز خواهیم بود.

وی گفت : با همراهی یکی از شرکت های خوب حمل و نقل عمومی در تولید محصولات این بخش نیز فعالیت های خودرا آغاز خواهیم کردم و محصول جدیدی به بازار معرفی خواهد شد.

مدیرعامل بهمن موتور افزود : همواره تلاش کرده ایم که مشتریان محصولات بهمن موتور را بخشی از خانواده خود بدانیم. در همین رابطه واحد جدیدی به نام مرکز خوشنودی و رضایت مشتریان در بهمن موتور فعال شده که به صورت ۲۴ ساعته به رصد و پایش نظرات مشتریان خواهد پرداخت.

بیوک علیمرادلو گفت : در همین لحظه بیش از ۱۸ پروژه توسعه ای در شرکت بهمن دیزل فعال است که جزئیات آن را به زودی منتشر خواهیم کرد. هدف ما کیفیت، تمایز و افزایش کیفیت زندگی بوده و خواهد بود.

در ادامه این مراسم حسین خضری؛ مدیرعامل بهمن دیزل  در رابطه با  محصول فورس و قیمت آن عنوان کرد: فورس زیر قیمت تعیین شده عرضه خواهد شد.قیمت در نظر گرفته شده برای فورس ٩۴٩ میلیون تومان است که از 15 آذرماه به نمایندگی‌ها عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=234107
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه