تيبا هاچ بك، رقيب 206 خواهد شد

ميهن صنعت : سايپا باتوجه به تجربه موفق خود در فروش مدل هاچ بك پرايد و استقبال بالا از خودروي 111 در بازار دست به طراحي خودرو تيبا هاچ بك زده است كه پيش بيني مي شود این خودرو از هواداران بالایی برخوردار شود .

به گزارش « پايگاه خبري تحليلي ميهن صنعت » تيبا دومين خودروي ملي ايران است كه توسط گروه خودروسازي سايپا طراحي و وارد بازاركشورشدو پس ازمدت كوتاهي در بين خريداران خودرو طرفداران خودر را پيدا كرده است  .
 براساس اين گزارش خودروي تيبا به دليل مصرف سوخت پائين و ابعاد مناسب براي سفرهاي شهري يكي از پرطرفدارترين خودروهاي داخلي بشمار مي آيد، خودروي كوچكي كه با تكنولوژي جديد خود عملكرد بسيار خوبي از خود بنمايش گذاشته و حتي تبديل به يكي از برندهاي كشورايران در هدف هاي صادراتي سايپا در كشورهاي مختلف شده است .
از سوي ديگر سايپا باتوجه به تجربه موفق  خود در فروش مدل هاچ بك پرايد و استقبال بالا از خودروي 111 در بازار دست به طراحي خودرو تيبا هاچ بك زده است كه پيش بيني مي شود باتوجه به افت توليد خودروي 206 تنها خودروي هاچ بك ايران خودرو ، تيباي هاچ بك از هواداران بسيار بالائي برخوردار خواهد شد .
خودروي تيباي هاچ بك، از سال آينده وارد بازار خواهد شد و با توجه به ارزان تر بودن اين محصول در مقايسه باپائين ترين تيپ خودروي  206و همچنين مصرف سوخت پائين وسهولت  دسترسي به خدمات پس از فروش  مطمئنا از استقبال بسيار خوبي برخوردار خواهد شد .
اين در حالي است كه بر اساس شنيده ها خودروي 206 ايران خودرو از زمان پيش فروش رانا با افت توليد مواجه شده وبر اساس شايعات باتوجه به مطابقت فيس ليفت رانا و 206 و  لزوم استفاده از قطعات توليدي 206 در رانا و همچنين عرضه تيبا هاچ بك در بازار، 206 شكست سنگيني در برابر تيباي هاچ بك تجربه خواهد كرد .

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1360
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه