«میهن صنعت»:

ثبت نام دور جدید نهضت ملی مسکن بدون اطلاع رسانی آغاز شد

 ثبت نام دور جدید نهضت ملی مسکن در ۱۶ استان کشور بدون اطلاع رسانی قبلی آغاز شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  ثبت نام دور جدید نهضت ملی مسکن در ۱۶ استان کشور بدون اطلاع رسانی قبلی آغاز شده است.

بررسی‌های صورت گرفته در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن حاکی از بازگشایی این سایت برای دوره جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن است.

گفتنی است این نهمین دور از ثبت نام نهضت ملی مسکن در کشور است و آخرین دور از این ثبت نام در ۸ شهریور ماه بوده  است و هم اکنون این دوره در شهر‌هایی از جمله مازندران، گلستان، آذربایجان شرقی، ‏چهارمحال و بختیاری و خراسان شمالی را شامل می‌شود.

این دوره از ثبت نام نهضت ملی مسکن بدون هیچ گونه اطلاع رسانی از قبل بازگشایی شده و پیش از این اعلام شده بود که در صورت باز شدن دور جدید ثبت نام نهضت ملی مسکن امکان باز بودن دائمی آن وجود دارد.

این دوره از ثبت نام نهضت ملی مسکن در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه وشهرسازی هیچ اطلاع رسانی ای نشده و حتی اعلام نشده است که متقاضیان در چه شهر‌هایی و تا چه زمانی امکان ثبت نام دارند

آخرین اطلاعیه سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن مربوط به ثبت نام فاز ۸ نهضت ملی مسکن در ۸ شهریور ماه بوده است و در حال حاضر متقاضیان برای ثبت نام در دور جدید نهضت ملی مسکن باید حتما در سامانه املاک و اسکان ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=255403
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه