جدید ترین محصول رنو+ عکس

جدیدترین محصول کارخانه “رنو” با عنوان “رنو دزیر” (Renalt Dezir) با سوخت پاک به تازگی در خیابانهای پاریس خودنمایی می کند.


باشگاه خبرنگاران: جدیدترین طرح کارخانه اتومبیل سازی رنو فرانسه، "رنو دزیر” (Renalt Dezir) نام دارد و این خودروی "الکتروکوپه” که به دنبال آغاز ریاست "لارنس فون درآکرا” رئیس جدید کارخانه رنو به بازار عرضه می شود، یکی از جدیدترین خودروهای کارخانه رنو است که با سوخت پاک حرکت می کند.

"رنو دزیر الکتروکوپه” دارای اتاقکی با دو سرنشین است که طول آن به 4 متر و5/22سانتی متر و عرض آن یک متر و 8/96 سانتی متر است. موتور این خودرو با قدرت 100 کیلووات در ساعت انرژی الکتریکی را منتقل می کند و نیروی گشتاوری آن 226 نیوتن متر است.

http://www.mihansanat.ir/upload/img/99594_573.jpg

این اتومبیل که بیشتر برای مصارف ورزشی مورد استفاده قرار می گیرد در 5 ثانیه به شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت می رسد.این اتومبیل تنها در 2 ثانیه به شتاب 50 کیلومتر در ساعت دست می یابد.

طراحی داخلی اتاقک خودرو شامل صندلی ها و پلان جلویی است که گویی در فضایی بالاتر قرار دارد. از دیگر تفاوتهای این خودرو می توان به درب سمت راننده، فرمان اتومبیل و چراغهای قرمز رنگ داخلی اشاره کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1777
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه