برای نخستين بار اتفاق افتاد :

حضور تيم ملی بانوان در رقابت های ليگ جهانی کاراته

ساعت 11 امشب 29 خرداد، تیم ملی کاراته بانوان کشورمان برای حضور در رقابت های لیگ جهانی «كاراته وان» عازم شهر جاكارتا پایتخت اندونزی خواهد شد. این رقابت ها اول تا چهارم تیر ماه برگزار می شود.

الناز تقی پور عضو 21 ساله تیم ملی بانوان که سال 90 در رده سنی بزرگسالان به همراه مهسا افسانه و نجمه قاضی زاده در رقابت های قهرمانی آسیا در چین مدال نقره را بدست آورد، به کمپین تشویق تیم ملی کاراته بانوان می گوید: این مسابقات در مقایسه با رقابت های آسیایی از سطح بسیار بالایی برخوردار است. وی گفت: حضور در این مسابقات، محک خوبی برای تیم ما که در آستانه رقابت های آسیایی ازبکستان قرار دارد محسوب می شود.
تقی پور با اشاره به اینکه در رقابت های آسیایی، ژاپن اصلی ترین حریف تیم ایران است گفت: در رقابت های لیگ جهانی نیز ژاپن از تیم های عنوان دار است.
این عضو تیم ملی کاراته بانوان با تأکید بر اینکه حضور و رقابت در مسابقات رسمی برای بالا بردن سطح کاراته کشور مفید است افزود: برای نخستین بار است که تیم ملی بانوان ایران در رقابت های لیگ جهانی، شرکت می کند و امیدواریم بتوانیم جواز حضور در مسابقات جهانی پاریس را بدست آوریم.
گفتنی است تیم ملی کاراته بانوان کشور، خود را برای حضور در رقابت های آسیایی ازبکستان که از 16 تیرماه در این کشور برگزار خواهد شد آماده می کند. وی از مربی و مسؤولان تیم برای زحماتی که متقبل شده اند تشکر کرد.
هموطنان عزیز می توانند پیام های تشویقی خود را از طریق وبلاگ
http://karate1391.blogfa.com/  به اطلاع اعضای تیم ملی کاراته برسانند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1492
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه