حضور خوش نقش‌های کرمان موتور در نمایشگاه خودرو اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت کرمان موتور حضور پر رنگی در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان داشته و تمامی محصولات خودرا برای بازدید عموم به شهر اصفهان آورده است.

علاوه بر حضور محصولاتی نظیر پیکاپ T8، کی ام سی K7، جک J4 و جک S5، شرکت کرمان موتور جدیدترین محصول خودرا با نام KMC J7 که چند ماه پیش رونمایی شده بود، به شهر اصفهان آورده تا مورد بررسی بازدیدکنندگان در نمایشگاه خودرو اصفهان قرار بگیرد.

این خودرو در واقع نسخه ارتقا یافته جک J7 محسوب شده و یک سدان سایز متوسط سگمنت C بوده و رقیب مستقیم فونیکس آریزو 6 پرو مدیران خودرو محسوب می شود. خودروی KMC J7 کرمان موتور دارای طول، عرض و ارتفاعی به ترتیب معادل 4780، 1820 و 1492 میلی متر بوده و فاصله بین دو محور آن 2770 میلی متر اعلام شده است. وزن خالص این سدان لوکس و اسپرت چینی هم در حدود 1500 کیلوگرم اعلام شده است.

7 کرمان موتور می تواند لقب قدرتمندترین سدان مونتاژی داخل کشور را به خود اختصاص دهد. هرچند این خودرو نیز مانند بسیاری از خودروهای چینی به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر متکی بوده، ولی موتور KMC J7 قادر به تولید 184 اسب بخار قدرت در دور 5500 و 300 نیوتن متر گشتاور در دور 1800 تا 3500 است. این نیرو توسط یک گیربکس اتوماتیک دو کلاچه 6 سرعته با قابلیت تعویض به صورت دستی به چرخ های جلو منتقل می شود.

بدین ترتیب KMC J7 را باید قدرتمندترین سدان مونتاژی صفر کیلومتر در ایران دانست. این موتور کاملا جوابگوی وزن این خودرو بوده و طبق ادعای رسانه های چینی برای آن شتابی در محدوده 7 تا 8 ثانیه را رقم می زند. همچنین نهایت سرعت قابل پیمایش سدان KMC J7 هم 210 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=255176
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه