حضور دو محصول سایپا در نمایشگاه لبنان

ميهن صنعت : نمایشگاه تخصصی بازرگانی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران در لبنان با حضور گروه خودروسازی سایپا در حال برگزاری است.

به گزارش «ميهن صنعت »، گروه خودروسازی سایپا تاکنون بیش از 130 هزار دستگاه خودرو به کشورهای خاورمیانه صادر کرده و درصدد است با کمک گرفتن از شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود در این منطقه کشورهای کوچکتری مانند لبنان را نیز تحت پوشش قرار داده و با توجه به مزیت های رقابتی محصولات خود به جایگاه مناسبی در این بازار دست یابد.
همزمان با برگزاری نمایشگاه تخصصی بازرگانی و صنعتی جمهوری اسلامی ایران در لبنان گروه خودروسازی سایپا با خودروی تمام ایرانی تیبا و خودروی پارس تندر در این نمایشگاه حضور دارد.
وزیر تجارت و اقتصاد کشور لبنان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه ضمن بازدید از غرفه سایپا ابراز امیدواری کرد اولین حضور خودروهای تیبا و پارس تندر در بازار لبنان با استقبال مردم این کشور مواجه شود.
گفتنی است منطقه خاورمیانه با برخورداری از مزیت هایی همچون هزینه های پائین حمل به دلیل نزدیکی فاصله جغرافیایی و همچنین قرابت های فرهنگی، دارای اولویت بالا در استراتژی های صادراتی گروه خودروسازی سایپا است.
گروه خودروسازی سایپا تاکنون بیش از 130 هزار دستگاه خودرو به کشورهای خاورمیانه صادر کرده و درصدد است با کمک گرفتن از شبکه فروش و خدمات پس از فروش خود در این منطقه کشورهای کوچکتری مانند لبنان را نیز تحت پوشش قرار داده و با توجه به مزیت های رقابتی محصولات خود به جایگاه مناسبی در این بازار دست یابد.
نمایشگاه تخصصی بازرگانی- صنعتی جمهوری اسلامی ایران از 24 الی 28 خردادماه در شهر بیروت برگزار می شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1409
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه