حضور قدرتمند مدیران خودرو در نمایشگاه خودرو اصفهان

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت مدیران خودرو حضور پر قدرتی در شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان داشته و با دو برند MVM و فونیکس‌، دست پر به شهر اصفهان آمده است.

مدیران خودرو که طی هفته های گذشته از جدیدترین محصول خود با نام فونیکس FX رونمایی کرده بود، این محصول را نیز به نصف جهان آورده است.

فونیکس FX با دو مشخصات فنی مختلف به بازار ایران عرضه می شود. نسخه ضعیف تر دارای یک موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با 156 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن متر گشتاور است. این موتور برای انتقال قدرت به چرخ های جلو به گیربکس CVT با 9 دنده شبیه سازی شده متصل شده است.

این همان ترکیبی بوده که روی فونیکس تیگو 7 پرو و ام وی ام ایکس 55 پرو هم دیده می شود. نسخه قدرتمندتر فونیکس FX مشخصات فنی مشابه با تیگو 8 پرو دارد. یک پیشرانه 1.6 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ با تزریق مستقیم سوخت در زیر کاپوت نصب شده که قادر به تولید 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور است. این نسخه فاقد گیربکس CVT بوده و برای انتقال قدرت به چرخ های جلو به گیربکس اتوماتیک دو کلاچه هفت سرعته WET مجهز شده است.

هر دو نسخه 1.5 و 1.6 لیتری فونیکس FX در محور جلو دارای سیستم تعلیق مک فرسون هستند. اما نسخه قدرتمندتر دارای سیستم تعلیق مولتی لینک در محور عقب بوده که نسخه ضعیف تر فاقد این سیستم است.

همچنین شرکت مدیران خودرو که با دست پر به نمایشگاه خودرو اصفهان  آمده، پر طرفدارترین محصولات خودرا شامل تیگو ۷، تیگو ۸ پرو، آریزو ۶ پرو، ایکس ۵۵ و ایکس ۵۵ پرو به شانزدهمین نمایشگاه خودرو اصفهان آورده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=255179
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه