حقوق كارمندان چقدر افزايش پيدا مي‌كند؟

بالاخره حقوق كارمندان در سال جاري چقدر افزايش پيدا مي‌كند؟ با تمام حاشيه‌هايي كه تعيين و تصويب بودجه افزايش حقوق كارمندان پشت سر گذاشت، ضريب ريالي افزايش حقوق سال جاري به‌طور رسمي هنوز تصويب نشده و توسط هيچ منبعي اعلام نشده است.


به گزارش « ميهن صنعت » به نقل از ايسنا ، درحالي كه صحبت از تصويب افزايش حقوق مي‌شود، دفتر معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس جمهوري از تصويب ميزان ضريب ريالي افزايش حقوق اظهار بي‌اطلاعي مي‌كند و دفتر معاونت بودجه اين سازمان نيز اخبار مبني بر تصويب ضريب ريالي را اشتباه مي‌خواند.

رحيم ممبيني پيش از اين از تلاش دولت براي افزايش 15 درصدي حقوق خبر داده بود اما بايد ديد كه با مصوبه نمايندگان مردم كه حاضر به افزايش بودجه براي بلا رفتن بيش از 10 درصد حقوق‌ها در سال جاري نشدند، دولت چگونه به هدف خود مي‌رسد و آيا در اين بين از درصد اعلامي كارشناسي شده خود براي افزايش حقوق كارمندان مي‌گذرد يا خير.

بر اساس آنچه که در قانون برنامه پنجساله پنجم توسعه تعیین شده است، میزان افزایش حقوق کارمندان با توجه به اعتبارات مصوب در بودجه سالیانه تعیین می‌شود که بر اساس پیش بینی که دولت برای افزایش حقوق کارمندان داشته، در سال 91 حقوق کارکنان دولت قرار بود تا 15 درصد افزایش داشته باشد اما بودجه مصوبه مجلس تنها اجازه افزايش 10 درصدي حقوق كارمندان را مي‌دهد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1264
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه