رئیس کمیسیون عمران مجلس :

خریداران مسکن مهر مراقب کلاهبرداران باشند

رئیس کمیسیون عمران مجلس، با اشاره به آگهی‌های فروش واحدهای مسکن مهر که بدون سند نیز هستند، گفت: خریداران باید دقت لازم را داشته باشند که این واحد در یک زمان به چند نفر فروخته نشده باشد.


علی‌اکبر آقایی‌مغانجویی در گفت‌وگو با  خانه ملت، با بیان اینکه مشکل سند واحدهای مسکن مهر قابل حل است، افزود: بنابراین فروش این واحدها موردی ندارد؛ اما خریداران باید دقت لازم را داشته باشند که این واحد در یک زمان به چند نفر فروخته نشده باشد.

نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: با توجه به اینکه دولت قیمت زمین را از قیمت تمام شده حذف کرده است؛ بنابراین اولویت نیز باید با دهک‌های پایین جامعه باشد که با کمترین آورده بتوانند صاحب مسکن شوند.

وی با تاکید بر اینکه اگر واحدهای مسکن مهر مورد استقبال دهک‌های پایین قرار نگرفت، به طور قطع باید وارد بازار شود، تصریح کرد: البته براساس اعلام دولت، مسکن مهر باید به واجدان شرایط فروخته شود و در مسکن‌های غیر خودمالک زمین قابل خرید و فروش نیست؛ اما وجود آگهی‌هایی از این نوع، می تواند برخی از متقاضیان را گمراه کند.

آقایی یادآور شد: اولویت خرید مسکن مهر باید با افراد کم‌درآمد جامعه باشد؛ اما در صورتی که استقبالی از سوی این قشر برای خرید این واحدها صورت نگیرد، برای ایجاد تعادل در بازار مسکن می‌توان این واحدها را به بازار آزاد عرضه کرد.

در حالی پای مسکن مهر به آگهی‌های فروش مسکن باز شده است که هنوز مسکن مهر سند ملکی ندارد و امکان هرگونه سوء استفاده‌ای از متقاضیان وجود دارد./

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1907
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه