خنثي سازي تحريم ها با سرمايه گذاري در فناوري نوين

ميهن صنعت : تلاش مي كنيم با سرمايه گذاري و حمايت از طرح هاي خودكفايي در صنعت خودرو و گسترش داخلي سازي محصولات با رعايت استانداردها و كيفيت خود را از نياز خارجي و واردات بي نياز كنيم.


مديرعامل گروه خودروسازي سايپا از ايجاد رويكردهاي جديد در اين گروه با هدف بي اثركردن تحريم هاي بين المللي بر ضد ايران خبر داد و گفت: سايپا با سرمايه گذاري و برنامه ريزي در حوزه فناوري هاي نوين بي اثركردن تحريم ها را در دستور كار خود قرار داده است.

به گزارش ميهن صنعت  به نقل از سايپانيوز نعمت الله پوستين دوز در سومين همايش بين المللي نمايندگي هاي مجاز گروه خودروسازي سايپا اظهار داشت: بزرگ ترين هدف استكبار جهاني از تحريم هاي اخير ضربه زدن و ايجاد اخلال در فعاليت مراكز توليدي و صنعتي كشورمان است.

وي افزود: آن چه امروز ميهن اسلامي ما با آن روبرو است جنگ اقتصادي دشمن است كه مي كوشد با تمام توان آن را بر ما تحميل كند.

پوستين دوز تصريح كرد: سايپا با شناخت دقيقي كه از اثرات تحريم ها بر روي صنعت كشور پيدا كرده قصد دارد با گام نهادن در حوزه هاي نوين فناوري و استفاده بيشتر از توانمندي هاي داخلي تحريم ها را بي اثر كند.

وي بيان كرد: تلاش مي كنيم با سرمايه گذاري و حمايت از طرح هاي خودكفايي در صنعت خودرو و گسترش داخلي سازي محصولات با رعايت استانداردها و كيفيت خود را از نياز خارجي و واردات بي نياز كنيم.

وي گفت: تحريم ها به ما فرصت داده تا با نگاهي نو به استعدادهاي خود كه تاكنون فرصت شكوفايي كامل به آن نداده ايم بيانديشيم و بيش از گذشته به ظرفيت هاي داخل كشور اعتماد كنيم.

مديرعامل گروه خودروسازي سايپا تاكيد كرد: در طول سال هاي پس از پيروزي انقلاب اسلامي ملت ما همواره با خصومت و دشمني استكبار مواجه بوده و تحت ناجوانمردانه ترين تحريم ها قرار داشته اما با كوشش و تلاش فراوان از تمامي امتحانات و آزمون هاي سخت سربلند و پيروز خارج شده است.

پوستين دوز در خاتمه ضمن ابراز اميدواري براي غلبه بر مشكلات فعلي صنعت خودرو كشور گفت: هماهنگي و همكاري روزافزون كليه دستگاه هاي ذيربط در امور اقتصادي و صنعتي كليد پيروزي بر تحريم ها و سربلند بيرون آمدن از اين مرحله است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1914
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه