میهن صنعت:

خودرویی مناسب سلیقه خانم ها+عکس

میهن صنعت: نام تجاری DS به عنوان زیرمجموعه لوکس خودروهای سیتروئن با همکاری یک شرکت لوازم آرایشی انگلیسی بنام Benefit، مدلی ویژه از هاچ بک جذاب DS 3 را معرفی کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  به نقل از دنیای اقتصاد این مدل با سقف کابریو، بدنه سفید قطبی، تزئینات کرومی براق و ستون‌ها و سقف بازشوی مشکی رنگ به راحتی جلب توجه می‌کند. چراغ‌های بزرگ جلو با لامپ‌های LED هماهنگی زیادی با طراحی هواکش سپر با نوارهای براق کرومی دور آن دارند و در مجموع طرحی اسپرت و مدرن را خلق کرده‌اند. برای افزایش دوز تمایلات زنانه، مقداری رنگ صورتی نیز در پوشش آینه‌های جانبی، قفل چرخ‌ها و نشان شرکت آرایشی روی ستون‌ها استفاده شده است.در داخل کابین هم با طراحی مشکی و سفید با نوارهای صورتی رنگ مختصری در تشک کف مواجه خواهید شد. طراحی داشبورد ساده اما کاربردی است. تجهیزات اضافه ای چون اتصال بلوتوث و چرخ‌های 17 اینچی آلیاژی نیز برای این مدل در نظر گرفته شده‌اند.
برای قوای محرکه از یک موتور بنزینی VTi 120 با قدرت 120 اسب بخار و میزان مصرف سوخت تنها 3.6 لیتر در صد کیلومتر استفاده شده است. با این وجود، استفاده از یک گیربکس پنج سرعته دستی چندان به مذاق خانم‌ها خوش نخواهد آمد.سیتروئن DS 3 با قیمت حدود 23 هزار یورو، چندان هم ارزان به نظر نمی‌رسد. اما شاید بتواند دست خانم‌ها و دل آقایان را برای خرج کردن بلرزاند.


لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=55278
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه