دارندگان روآ نگران خدمات پس از فروش نباشند

ميهن صنعت : با توجه به توقف تولید روآ در ایران خودرو و به منظور تامین خدمات پس از فروش مورد نیاز دارندگان این محصول، خط توليد جديد بدنه و قطعات و مجموعه‌هاي بدنه روآ در شرکت بازرگانی همگام ایجاد شد.


به گزارش ميهن صنعت، بهزاد ظهيري مدير عامل شركت خدمات پس از فروش ايران‌خودرو- ايساكو- با بیان  این مطلب، گفت: در سالن جدید توليد بدنه روآ، سالانه 250 دستگاه بدنه، 18قطعه از قطعات پر مصرف در خدمات پس از فروش و 300 هزار مجموعه تولید خواهد شد.
وی افزود:اين خط توليد در سالنی به گستره 2300 متر مربع و در مدت پنج ماه ایجاد شده و به زودی خط رنگ نیز به آن افزوده خواهد شد که بازدهي اقتصادي مناسبي را براي شركت به همراه خواهد داشت.
ظهیری ورود شرکت بازرگانی همگام به عرصه تولید را گامی بلند در  حوزه خدمات پس از فروش و خودكفايي در سال توليد ملي دانست و گفت: ايساكو در سال گذشته پنج بار ركورد فروش ماهانه و در دی ماه سال 90 نیز رکورد فروش سالانه را شکست و این دستاوردها با افزايش 100 امتيازي شاخص رضايت مشتري نیز همراه شد.
مدیر عامل ایساکو از رشد بیش از 60 درصدی موجودي قطعات یدکی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته خبر داد و گفت: حتی در صورت تشدید تحریم ها، ايساكو مشکلی در تامين قطعه و خدمات پس از فروش نخواهد داشت و هم چنان در این عرصه پیشتاز خواهد بود.
وی با اشاره به توليد رانا در نيمه دوم سال جاری، گفت: ايران‌خودرو هيچ مشكلي در توليد و نقدينگي و اداره مسائل مالي ندارد.
گفتنی است، شركت بازرگاني و خدمات پس از فروش همگام زير مجموعه شركت ايساكو است و وظيفه همكاري با واحد بازرگاني ايساكو برای تامين و توزيع هر چه بهتر قطعات يدكي را بر عهده دارد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1909
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه