علی دایی و علی کریمی

دایی و کریمی بعد از ۶ سال هم بازی می شوند

به گزارش میهن صنعت به نقل از خبرگزاری اف سی پرسپولیس : دو اسطوره باشگاه پرسپولیس برای قرار گرفتن در ترکیب تیم منتخب خلیج همیشه پارس به اردوی این تیم دعوت شدند. پس از گذشت ۶ سال از زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۰۶ آلمانی و آخرین حضور همزمان علی دایی و علی کریمی


به گزارش میهن صنعت به نقل از خبرگزاری اف سی پرسپولیس : دو اسطوره باشگاه پرسپولیس برای قرار گرفتن در ترکیب تیم منتخب خلیج همیشه پارس به اردوی این تیم دعوت شدند. پس از گذشت ۶ سال از زمان برگزاری جام جهانی ۲۰۰۶ آلمانی و آخرین حضور همزمان علی دایی و علی کریمی در ترکیب تیم ملی ایران، سرمربی سابق و کاپیتان فعلی پرسپولیس بار دیگر همبازی می شوند.
قرار است روز پنجم خرداد ماه سال جاری به مناسبت بزرگداشت «سمیر سعید» دروازه بان کویتی که ماه گذشته در حادثه رانندگی کشته شد مسابقه بین تیم های منتخب خلیج همیشه پارس و منتخب جهان در کشور کویت برگزار شود.

 

از همین رو مسئولان برگزاری این مسابقه از میان ستارگان ایرانی علی دایی و علی کریمی را برای حضور در ترکیب تیم منتخب خلیج پارس برگزیدند.

 

یاسر القحطانی، محمد نور، اسماعیل مطر و عبدالحرمن خلقان نیز جمعی از بازیکنان برجسته کشورهای حاشیه خلیج فارس هستند که از سوی شرکت هت تریک به عنوان مسئول برگزاری این مسابقه دعوت نامه دریافت کردند.

 

گفتنی است تیم ملی ایران هفتم خرداد ماه در یک بازی تدارکاتی باید به مصاف تیم ملی عراق برود و همین موضوع ممکن است مانع از حضور علی کریمی در ترکیب تیم منخب خلیج پارس شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=819
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه