«میهن صنعت»:

درهای اتوماتیک بتیس جای خالی بازار را پر کرده است

با مسدود شدن مرزهای کشور به نظر می رسید که صنعت ساختمان با مشکل مواجه شود،اما درهای اتوماتیک بتیس جای خالی بازار را پر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  با مسدود شدن مرزهای کشور به نظر می رسید که صنعت ساختمان با مشکل مواجه شود،اما درهای اتوماتیک بتیس جای خالی بازار را پر کرده است.

طی سال های اخیر صنعت ساخت وساز در کشور با عبور از مرحله سنتی به سمت مدرنیته پیش رفت. مرحله ای که طی آن شکل ساخت و ساز جای خود را به صنعتی سازی داد.در این تغییر نگاه اما برخی ادوات و اجزا به همان شکل و شمایل سابق بود. به نحوی که ظاهر آن بنا اعم از تجاری و مسکونی هر چند بر اساس طرح های نوین و به روز استوار بودند اما از نظر سهولت و تسهیلات آسایشی و آرامشی پیشرفت چندانی به دست نیاورده بودند.

از این نوع ساختمان ها هم اکنون نیز نمونه های زیادی یافت می شود.

این نوع بناها را میتوان در شهرهای بزرگ و کوچک به راحتی پیدا کرد.اما در ادامه حرکتی که برای تولیدات نوین در صنعت ساخت و ساز به وجود آمده بود،تحولی دیگر رخ داد.تحولی که به نوبه خود رقابت در این حوزه را وارد مرحله جدیدی کرد.به بیان ساده فعالان این عرصه علاوه بر رقابت برای استفاده از طرح ها و نقشه های نوین،سراغ راهکارهایی رفتند که بتواند استفاده از این بناها را با سطح کیفی بهتری ارائه دهد.

در این شرایط یکی از ابزارهای سهولت استفاده از درهای اتوماتیک بود.در این شرایط بنا به روال معمول به سرعت بسیاری از شرکت ها و فعالان سریع راه ورود این درها از آن سوی آب ها به کشور را باز کردند.
در مقابل اما برخی شرکت ها بودند که به جای گرفتن ماهی،ماهیگیری را آموختند.

بتیس یکی از این شرکت هاست.البته از سال های پیش یعنی از دو دهه قبل این نیاز را احساس کرد.با درک این نیاز حرکت برای به دست اوردن تکنولوژی های جدید در حوزه را با همکاری شرکت های مطرح جهان آغاز کرد.هرچند در آن سال ها خبری از تحریم ها و بسته شدن مرزهای کشور نبود ولی به نظر می رسد در تفکر بتیس،موضوعی فراتر از فروش های کوتاه مدت و مبتنی بر واردات وجود داشت.این مساله خود را زمانی نشان دادکه تحریم ها،مانع از واردات شدند.اما در عین حال نیاز به درهای اتوماتیک بیش از پیش شده بود.
در این شرایط بتیس با تکیه بر تجربه، دانش و توانمندی و همجنین پتانسیل هایی که فراهم کرده بود،توانست جای خالی بازار را به خوبی پر کند.

البته افزایش فعالیت و گسترش نفوذ و کسب سهم بیشتر این شرکت تنها محدود به دو سه سال اخیر نیست،بلکه بسیاری از بناهای مهم تجاری،اداری،صنعتی و سیاسی نیز هستند که همگی از خدمات بتیس بهره برده و می برند.به بیان ساده بتیس هم اکنون به مرحله ای رسیده است که عزم خود را برای حضور در بازارهای صداراتی جزم کرده است. این مساله نشان میدهد که نه تنها خیالش از بابت برآوردن نیازهای داخل راحت است،بلکه به مرحله ای از توانایی رسیده است که میخواهد نام بتیس را جهانی کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=253336
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه