رحیمی:رئیس جمهور را تاسال آینده تحمل کنید!

معاون اول رئیس جمهور خواستار توقف استخدام در ایران خودرو شد و گفت:‌ در ایران خودرو هیچ یک از نیروهای انسانی نباید بیرون بروند و کسی نیز نباید به مجموعه اضافه شود بلکه همان مجموعه موجود باید با قدرت کالای کیفی تولید کرده و با قیمت رقابتی به دست مردم بدهند.

معاون اول رئیس جمهور با تقدیر از حضور وزیر معادن دولت سازندگی در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اگر فردی با خصوصیات احمدی نژاد وجود داشته باشد، حداقل یک سال آینده را تا پایان ریاست جمهوری‌‌اش تحمل کنید، چرا که مبارزه با وی تامین مصالح نظام نیست.

محمدرضا رحیمی امروز در مراسم افتتاح خطوط تولید دومین خودروی ملی ایران خودرو (رانا) با تقدیر از حضور وزیر معادن دولت سازندگی (هاشمی رفسنجانی) در وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: مساله کشور آن است که در پای آن خون داده شود، چرا که ایران به خاطر انقلاب آرمان های امام و ایستادگی رهبر مورد سرزنش است و تحریم، ‌تحمیل جنگ تحمیلی و عصبانیت به اوج رسیده غرب در مقابل ایران همه و همه نشان از قدرتمندی جمهوری اسلامی ایران دارد.

معاون اول رئیس جمهور یافزود: هم اکنون چنانچه مقامی از ایران برای مذاکره به کشور دیگری سفر کند، قبل از آن حتماً یک مقام آمریکایی در کشور هدف حاضر شده و برای عدم ارایه تسهیلات و خدمات به جمهوری اسلامی ایران مذاکره می‌کند و این نشان از استیصال کشورهای غربی دارد.

وی تصریح کرد:‌ هم اکنون دولت در سایه بدترین فشارها مشغول کار است و هر کس از راه می‌رسد به دولت فحش می‌دهد، این در حالی است که دولت در تمامی زمینه‌ها کارنامه موفقی دارد و توانسته اقتصاد ایران را به مقام 17 دنای برساند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هر فردی از راه می‌رسد به دولت سیلی می‌زند و البته دولت به اقتضای مصالح ملی که مورد تاکید مقام معظم رهبر ی نیز قرار گرفته، سکوت کرده و پاسخی نمی‌دهد.

معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به انتقادهای تندی که بر علیه وی با گفتن جمله وضع ملت خوب است، از سوی برخی رسانه‌ها صورت گرفته است، گفت: همه کسانی که در داخل با غربی‌ها همنوا بوده‌اند به انتقاد از دولت پرداختند در حالی که ما می گوییم علیرغم تحریم‌ها وضع مردم مناسب است اما ایده‌ال نیست و شایستگی ملت بهتر از این است.

وی در مورد گرانی نان اظهار داشت: در همه جای دنیا گندم گران شده و ما نیز مجبور شدیم گندم را گرانتر بخریم، بنابراین اگر بخواهیم نان را با همان قیمت سابق در اختیار مردم قرار دهیم باید یارانه پرداخت کنیم در حالی که این اجازه به دولت داده نشده است.

رحیمی گفت:‌با اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها در بخش آرد و نان از دزدی آرد که از سوی برخی صورت می‌گرفت، رهایی یافتیم و 4 هزار میلیارد تومان یارانه نان را مستقیم به مردم پرداخت می‌کنیم.

وی با اشاره به ساده زیستی رئیس جمهور و برگزاری مراسمی ساده به منظور ازدواج پسرش، اظهار داشت: اگر می‌توانید فردی مثل او پیدا کنید، حتماً به ریاست جمهوری بگمارید. در این شرایط است که حتی اگر فردی با خصوصیات احمدی نژاد وجود داشته باشد، حداقل یک سال آینده را تا پایان ریاست جمهوری‌اش تحمل کنید، چرا که مبارزه با وی تامین مصالح نظام نیست.

معاون اول رئیس جمهوری در ادامه با اشاره به شیوه تولید در چین گفت: یا باید همانند چین جنس ارزان تولید کرده و کیفیت را پایین آوردیم یا باید همانند برخی برندهای معروف داخلی جنس با کیفیت به دست مردم دهیم و البته قیمت را نیز رقابتی کنیم.

رحیمی خواستار توقف استخدام در ایران خودرو شد و گفت:‌ در ایران خودرو هیچ یک از نیروهای انسانی نباید بیرون بروند و کسی نیز نباید به مجموعه اضافه شود بلکه همان مجموعه موجود باید با قدرت کالای کیفی تولید کرده و با قیمت رقابتی به دست مردم بدهند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1381
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه