رونمایی از اولین تبلت ایرانی در کشور + عکس

اولین تبلت ایرانی با برخورداری از جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا به نام “دیمو” امروز در کشور رونمایی شد.

به گزارش  مهر، رضا مریداوی – مدیرعامل شرکت تولید کننده این تبلت در مراسم رونمایی از این تولید ایرانی اظهار داشت: هم اکنون ماهانه به صورت میانگین ۱۰ هزار دستگاه از این کالای ملی در کشور تولید می شود که طبق برنامه قرار است این میزان به ۲۰ هزار دستگاه در ماه برسد به گونه ای که ظرفیت تولید تا پایان سال ۹۱ دو برابر شود.

http://www.mihansanat.ir/upload/img/165104_442.jpg

وی با بیان اینکه در فاز نخست تولید دو مدل تبلت ایرانی وارد بازار ایران می شود که قیمت های آن نصف قیمت تبلت های مشابه خارجی در بازار است، افزود: تبلت ۷۰۰ دیمو با برخورداری از صفحه نمایش ۷ اینچی با قیمت ۳۹۰ هزار تومان و مدل دیمو ۹۰۰ با برخورداری از صفحه نمایش ۹ اینچی با قیمت ۵۸۰ هزار تومان در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد.

وی گفت: این تبلت ها دارای دو ماه گارانتی تعویض و ۱۲ ماه گارانتی خدمات پس از فروش هستند.

مریداوی اعلام کرد: این تبلت های ایرانی از شنبه هفته آینده در تمامی نمایندگی های مجاز در سراسر کشور موجود است و متقاضیان می توانند آنها را خریداری کنند.

وی با تاکید بر حمایت مسئولان از این محصول داخلی اعلام کرد: در صورت عدم حمایت شاهد افزایش قاچاق این کالای ارتباطی خواهیم بود.

وی افزود: شعار ما این است که این محصول را با طراحی و کیفیت بالا تولید کنیم تا زندگی دیجیتالی را برای مصرف کننده راحت تر کنیم.

مدیرعامل شرکت تولید کننده اولین تبلت ایرانی با بیان اینکه این شرکت قصد دارد اولین تولید کنده تبلت در خاورمیانه باشد، اعلام کرد: براساس برنامه و سیاست های این شرکت این کالا تا پایان سال جاری به دو کشور خاورمیانه صادر خواهد شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1362
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه