سایپا پیشرو در ایجاد کسب و کارهای نوین در صنعت خودرو است

ميهن صنعت : مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از ضرورت تلاش برای فرهنگ‌سازی و ایجاد روش‌های نوین در عرصه خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: سایپا با طراحی کسب و کارهای جدید در حوزه خدمت رسانی به مشتریان در مسیر نوینی گام بر می دارد.


به گزارش ميهن صنعت به نقل از سایپانیوز، نعمت الله پوستین دوز در سومین همایش بین المللی نمایندگی های مجاز گروه سایپا که با حضور مهمانان داخلی و خارجی و خبرنگاران و بیش از 700 نفر از مدیران نمایندگی ها برگزار شد، اظهار داشت: سایپا پیشرو در برنامه ریزی و ایجاد کسب و کارهای جدید در صنعت خودرو است.

وی با اشاره به تامین قطعات و فروش و خدمات به عنوان حوزه های فعالیت زنجیره ارزش خودرو افزود: در حال حاضر 760 قطعه ساز داریم که فرایند تکوین و تولید و تامین قطعات را انجام می دهند.

وی ادامه داد: سایپا هم اکنون وارد مرحله طراحی و مهندسی در حوزه قطعه سازی و خودروسازی شده و باید در مسیر نوآوری و تحقیق و توسعه قدم گذاشته و در حوزه تجارت سازی فعالیت کند.

مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به تلاش های این گروه برای سرمایه گذاری در حوزه تحقیق و طراحی و به دنبال آن افزایش کیفیت محصولات سایپا طی سالیان اخیر گفت: باید در خودروسازی کشور تحقیق و توسعه و طراحی را خودروسازان به عهده گرفته و مابقی فعالیت ها به زنجیره تامین و نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش محول شود.

وی از پیشنهاد خود برای تشکیل کمیته تفویض اختیار و مالکیت به شبکه خدمات پس از فروش خبر داد و گفت: تعامل با زنجیره تامین که 80 درصد قیمت تمام شده توسط این زنجیره شکل می گیرد و پرورش و توسعه شبکه فروش و خدمات پس از فروش از اولویت های اصلی سایپا است.

پوستین دوز تاکید کرد: ایجاد فرهنگ خدمت و خدمت گزاری و نهادینه کردن آن در اجرا از نیازهای اصلی کشور است.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه خدمت باید با کسب و کارهای کوچک و چابک اقتصادی حرکت در شبکه نمایندگی ها انجام گیرد تا مشتری در هر نمایندگی احساس تملک و تعلق کند.

وی افزود: یک نمایندگی باید در ابعاد اجتماعی، فنی و اقتصادی به دنبال ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان باشد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در ادامه بر ضرورت ایجاد سرعت تصمیم گیری در حوزه خدمت رسانی تاکید کرد و گفت: خدمت رسانی باید به گونه ای باشد که توجه و خواست مشتری قبل از اعلام نیاز مرتفع شود.

وی افزود: سرعت تصمیم گیری و اجرا در شبکه باید افزایش یافته و تحقیقات و بازاریابی و تبلیغات مناسب فروش، توزیع و حمل و نقل متناسب با اقلیم هر منطقه ارائه شود.

پوستین دوز در پایان از نمایندگی های ممتاز و برتر که بر اساس ارزیابی جامع گروه خودروسازی سایپا در تهران و شهرستان ها  انتخاب شده اند تقدیر و تشکر کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1875
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه