سكه تحويل مهرماه از مرز 900 هزارتومان گذشت

ميهن صنعت : البته اين بالا رفتن قيمت سكه تحويل مهر همراه با سكه‌هاي تحويل تير، مرداد و شهريور بوده است و همه بيش از 4 درصد رشد قيمت داشته‌اند، به گونه‌اي كه سكه تحويل تير با 4.62 درصد رشد به 780 هزارتومان رسيد.


در معاملات بورس كالاي ايران، پنجشنبه هفته گذشته سكه تحويل مهرماه كه دو هفته از عرضه آن مي‌گذرد، از مرز 900 هزار تومان گذشت و به قيمت 905 هزارتومان معامله شد.

به گزارش ميهن صنعت  به گزارش ايسنا، سكه تحويل مهرماه كه 24 خردادماه ابتدا با قيمت 780 هزار تومان به بازار تقاضا فروخته شد پس از 4 روز عرضه به 800 هزارتومان رسيد و سير صعودي را همچنان ادامه داد.
البته اين بالا رفتن قيمت سكه تحويل مهر همراه با سكه‌هاي تحويل تير، مرداد و شهريور بوده است و همه بيش از 4 درصد رشد قيمت داشته‌اند، به گونه‌اي كه سكه تحويل تير با 4.62 درصد رشد به 780 هزارتومان رسيد.
همچنين سكه تحويل مرداد ماه با 4.79 درصد رشد به 817 هزارتومان و سكه تحويل شهريور با 4.5 درصد رشد به 871 هزارتومان فروش رفت.
البته اين رشد قيمت بي تاثير از افزايش قيمت طلا و ارز نبوده است، اين درحالي است كه بورس اوراق بهادار با افت تقاضا روبه رو شده است و مردم ترجيح داده‌اند تا پول خود را در سكه و ارز و همچنين سكه آتي سرمايه‌گذاري كنند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=1680
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه