مدیرعامل هایپرکار خبر داد:

سه شعبه جدید مجموعه هایپر کار در تهران افتتاح خواهد شد

مدیرعامل مجموعه هایپر کار در نشست خبری صبح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران از افتتاح سه شعبه جدید مجموعه هایپر کار در تهران خبر داد و گفت : سیاست هایپر کار فعالیت متمرکز در حوزه خودرو است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«میهن صنعت»،  مدیرعامل مجموعه هایپر کار در نشست خبری صبح روز دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت : سیاست هایپر کار فعالیت متمرکز در حوزه خودرو است.

مهندس رمضانی ادامه داد : ما در مجموعه هایپر کار در فضایی بالغ بر ۱۴ هزار متر، تمام وسایل و قطعاتی که مصرف کننده نیاز دارد را فراهم کرده ایم تا از خرید یک محصول با کیفیت اطمینان داشته و اینگونه بتوانیم فاصله بین تولیدکننده و مصرف کننده را کم کنیم.

وی افزود : اگر تولیدکننده ای بخواهد قطعه ای را وارد فروشگاه قطعات خودرویی هایپر کار کند باید مهندسین بخش فنی و مهندسی هایپر کار آن محصول را از لحاظ کیفیت بررسی و تایید کنند.

مدیرعامل هایپر کار در خصوص افتتاح شعبه های دیگر هایپر کار در تهران گفت: به زودی و تا پایان سال ۱۴۰۰ هدف گذاری برای افتتاح سه شعبه دیگر هایپر کار صورت گرفته است. تا پایان سال ۱۴۰۰ نمایندگی های هایپرکار در شمال، غرب و شرق تهران افتتاح خواهد شد.

وی ادامه داد :همچنین برای سال ۱۴۰۱ حدود ۱۲ استان کشور را هدف گذاری کرده ایم تا مجموعه هایپرکار در سراسر کشور فعال شود.

رمضانی گفت : در مجموعه ما بخش آنی سرویس فعال شده است که خریداران پس از خرید محصول از هایپر کار می توانند از تمامی  خدمات مانند نصب در محل بهره ببرند.

وی ادامه داد : ما در هایپر کار معتقدیم که مشتری هر محصولی را درخواست کند، باید در هایپرکار موجود باشد. البته احتمالا پیش خواهد امد که قطعه ای حتی در کشور وجود نداشته باشد، در این صورت نیز ما به هر نحوی شده، بر اساس مدت زمان لازم قطعه را از خارج از کشور تامین خواهیم کرد.

مهندس رمضانی گفت : به زودی فروش اقساطی قطعات خودرو تا سقف ۳۰ میلیون تومان نیز در مجموعه هایپر کار فعال خواهد شد. همچنین باجه های بانکی نیز در مجموعه هایپرکار فعالیت خودرا آغاز خواهند کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=228861
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه