فرانسه؛

سه فرد مهاجر در برخورد با قطار کشته شدند

دادستانی شهر بایون در جنوب‌غرب فرانسه، روز سه‌شنبه کشته شدن سه نفر در پی برخورد با یک قطار مسافربری سریع‌السیر در بخش «پیرنه-آتلانتیک» را تایید کرد و احتمال داد که قربانیان این حادثه از مهاجران باشند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،   دادستانی شهر بایون در جنوب‌غرب فرانسه، روز سه‌شنبه کشته شدن سه نفر در پی برخورد با یک قطار مسافربری سریع‌السیر در بخش «پیرنه-آتلانتیک» را تایید کرد و احتمال داد که قربانیان این حادثه از مهاجران باشند.

این حادثه به نوشته رسانه‌های محلی ساعت پنج بامداد سه‌شنبه، در نزدیکی ایستگاه «سن ژان دو لوز» واقع در بخش «پیرنه-آتلانتیک» روی داده است.

به گفته دادستان بایون، علاوه بر سه قربانی یاد شده فرد دیگری نیز در این حادثه با قطار برخورد کرده که فعلا در بیمارستان بستری است و به دلیل شکستگی از ناحیه پا تحت درمان قرار دارد.

هویت افراد یاد شده به خصوص سه قربانی حادثه هنوز در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته اما فقط به این نکته اکتفا شده که این افراد دارای سن قانونی بوده‌اند.

ماری سورزور، مسئول اطلاع‌رسانی «سیبور»، شهری که برخورد قطار با افراد یاد شده در آن روی داده در گفتگو با خبرگزاری فرانسه تایید کرد که حادثه‌دیدگان از مهاجران بوده‌‌اند.

وی با استناد به اظهارات نیروهای امدادی تصریح کرد که افراد حادثه دیده پیش‌تر در مسیر حرکت قطار دراز کشیده بودند.

سخنگوی شرکت ملی راه‌آهن فرانسه نیز در این خصوص به فرانس‌پرس گفت: «در پی وقوع این حادثه تردد برای مدتی متوقف شد اما از ساعت ۸ و پانزده دقیقه صبح دوباره از سر گرفته شد.

به گفته این مسئول شرکت ملی راه آهن فرانسه در حال حاضر حرکت قطارها در منطقه‌‌ای که حادثه در آن روی داده کند شده است.

گفته می‌شود مسافرانِ شوکه شدۀ قطاری که دچار حادثه شده، تحت مراقبت قرار گرفته‌اند و این حادثه تلفاتی در بین مسافران به جا نگذاشته است.

تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن جزئیات بیشتر این حادثه از سوی اداره پلیسِ «سن ژان دو لوز» و نیز پلیس قضایی شهر بایون هم اکنون در جریان است

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=231159
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه