میهن صنعت:

سوبا M4 در مدار تولید فردا موتورز قرار گرفت

هم زمان با آغاز طرح امداد نوروزی فردا موتورز، معاونت استراتژیک و بازاریابی این خودروساز خصوصی در آخرین نشست خبری فردا موتورز اعلام کرد که تولید انبوه و رسمی سوبا M4 در کارخانه سمنان آغاز شده است و بزودی این خودروی لوکس خانوادگی به بازار عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  هم زمان با آغاز طرح امداد نوروزی فردا موتورز، معاونت استراتژیک و بازاریابی این خودروساز خصوصی در آخرین نشست خبری فردا موتورز اعلام کرد که تولید انبوه و رسمی سوبا M4 در کارخانه سمنان آغاز شده است و بزودی این خودروی لوکس خانوادگی به بازار عرضه می شود.

محمدرضا آریان نژاد، معاون استراتژیک و بازاریابی شرکت فردا موتورز، هم زمان با حضور ناوگان جدید امداد جاده ای این شرکت به مناسبت تعطیلات نوروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد که از ابتدای هفته جاری تولید انبوه سوبا M4 در کارخانه سمنان فردا موتورز آغاز گردیده و در حال حاضر بیش از 150 دستگاه نسخه تجاری این خودروی لوکس در روزهای گذشته تولید شده است.

آریان نژاد در مورد برنامه تولید و عرضه سوبا M4 گفت: «در حال حاضر مجوز شماره گذاری سوبا M4 صادر شده است و با آغاز سال 1402 عرضه این خودرو به بازار شروع می شود. M4 یکی از محصولات جدید فردا موتورز است که با هدف ارائه محصولی با کیفیت و لوکس به خط تولید این شرکت آمده و قرار است با تیراژ قابل توجهی تولید شود. با توجه به نیازسنجی های انجام شده و استقبال صورت گرفته در نمایندگی های فردا موتورز و نمایشگاه ها، قطعاً سوبا M4 می تواند سبک مشتریان جدیدی را برای ما فراهم کند و به عنوان پرچمدار خودروهای لوکس خانوادگی، تعداد قابل توجهی تقاضا را به نام خود ثبت نماید».

معاون استراتژیک و بازاریابی فردا موتورز در مورد ویژگی های سوبا M4 گفت: «محصول جدید ما با شاخه سوبا به بازار معرفی شده و نشان FMC را دارد. سوبا در زمان کهن پارسی به معنی فردا بوده و ما این واژه را به عنوان نماد لوکس فردا موتورز انتخاب کردیم. سوبا M4 قرار است تا خودرویی لوکس و متفاوت باشد و در کنار ویژگی های فنی بارز، سطح جدیدی از کیفیت را به مشتریان ارائه دهد. ارائه رنگ های خاص با استاندارد جدید کیفی، قابلیت انتخاب تریم داخلی، خدمات پس از فروش VIP و فناوری های سوبا M4 می تواند علاقه مندان به خودروهای به روز، ایمن و راحت را به سمت نشان فردا موتورز و FMC بکشاند».

آریان نژاد در پایان اعلام کرد: «در سال 1402 تولید سوبا M4، SX5 ارتقا یافته، SX5 پلاس و T5 با قدرت ادامه خواهد داشت و برنامه داریم تا حداقل سه خودروی جدید را به سبد محصولات خود اضافه کنیم. یکی از محصولات جدید فردا موتورز برای سال 1402، سوبا M4 هیبرید است که همزمان با عرضه رسمی در بازار جهانی توسط فردا موتورز به تولید خواهد رسید».

سوبا M4 فردا موتورز چه ویژگی هایی دارد؟

سوبا M4 فردا موتورز به خاطر سبک و کلاس فنی در جایگاه لوکس ترین خودروی مونتاژی بازار ایران قرار می گیرد. این خودرو بیشترین فضای کابین را در اختیار 7 سرنشین خود قرار می دهد و از سویی می تواند با فناوری های جدید، شتاب و توانایی حرکتی بالا را به راننده ارائه دهد. سوبا M4 که با نشان FMC در ایران عرضه می شود، به پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر TGDI مجهز است. این پیشرانه که فناوری میتسوبیشی را دارد، 195 اسب بخار قدرت را با گشتاور 285 نیوتن متر تولید می کند و جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) هم توان را به چرخ های جلوی سوبا M4 می رساند.

وجود امکاناتی مانند ماساژور 5 حالته و 8 نقطه ای صندلی راننده، سردکن و گرمکن اتوماتیک صندلی های ردیف اول و دوم، صندلی های برقی ردیف اول و دوم، حرکت عرضی صندلی های ردیف دوم، شارژر USB سرنشینان در سه ردیف، درِ صندوق عقب برقی با سنسور حرکتی پا، 10 بلندگو، تریم داخلی چرم، 8 کیسه هوای 12 نقطه ای، دسته دنده الکتریکی، تهویه اتوماتیک با پنل مستقل سرنشینان عقب، فناوری LED چراغ با نوردهی با چرخش فرمان، آینه حساس به نور، سقف پانورامای برقی، سامانه پاکسازی هوای کابین، کروز کنترل، رادار خط خوان تطبیقی، نور بالای اتوماتیک، رادار نقطه کور، سامانه DOW و اخطار اشیای متحرک در هنگام پارک خودرو، دوربین 360 درجه، جلو آمپر دیجیتال، اخطار برخورد از جلو، استارت دکمه ای و… سبب می شود تا سوبا M4 فردا موتورز در جایگاه یک خودروی لوکس و خانوادگی قرار بگیرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=260497
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه