هفته پنجم ليگ قهرمانان آسيا

سپاهان، النصر را در دوبي تحقير كرد

تيم فوتبال سپاهان ايران با پيروزي پر گل برابر النصر امارات باخت امروز پرسپوليس را تلافي كرد.

در ادامه هفته پنجم رقابتهاي ليگ قهرمانان آسيا، تيم سپاهان ايران در خانه النصر امارات با سه گل اين تيم را شكست داد تا باخت امروز پرسپوليس برابر الهلال عربستان را جبران كرده باشد.

به گزارش «تابناک»، برونو سزار در دقيقه 44، سوكاي در دقيقه 69 و سيد مهدي سيد صالحي در دقيقه 78 سه گل نماينده ايران را در اين ديدار به ثمر رساندند.

عبدالله موسي بازيكن تيم النصر در اين بازي در دقيقه 50 با دريافت كارت قرمز از زمين بازي اخراج شد تا تيم اماراتي با 10 نفر بازي را به پايان برساند.

سپاهان با اين پيروزي 10 امتيازي شد و با تیم الاهلی هم امتیاز شد و به خاطر تفاضل گل کمتر در مکان دوم جای دارد .

عبدالله موسی دروازه‌بان تیم فوتبال النصر در دقیقه ۵۰ به دلیل انجام خطا پنالتی روی جواهیر سوکای؛ مهاجم آلبانیایی سپاهان با دریافت کارت قرمز از میدان اخراج شد. در این صحنه بازیکنان النصر به داور به شدت اعتراض کردند زیرا بازیکنان سپاهان به خاطر رعایت بازی جوانمردانه توپ را با پرتاب اوت در اختیار بازیکنان النصر قرار داده بودند که سوکای توپ را دنبال کرد تا گلزنی کند و در ‌‌نهایت با خطای پنالتی متوقف شد.

امید ابراهیمی بازیکن سپاهان برای رعایت بازی جوانمردانه ضربه پنالتی را نزد و توپ را به دروازه النصر تقدیم کرد. این حرکت جوانمردانه بازیکن سپاهان با تشویق تماشاگران حاضر در ورزشگاه همراه شد اما داوربلافاصله بعد از این پنالتی روی دروازه سپاهان خطای احمدی را گرفت و پنالتی اعلام کرد. در دقیقه ۵۵ رحمان احمدی ضربه پنالتی مهاجم تیم النصر را مهار کرد.

سپاهان در روزی که بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت و با توجه به شکست تیم لخویا قطر به عنوان اولین تیم صعود کننده ایران در ليگ قهرمانان آسیا لقب گرفت . تيم سپاهان ايران در خانه النصر امارات با سه گل اين تيم را شكست داد و تیم لخویا قطر با همین نتیجه مقابل الاهلی شکست خورد تا صعود تیمهای سپاهان و الاهلي قطعی شود و با توجه به این که در دیدار پایانی گروه سپاهان میزبان الاهلی می باشد شانس صدرنشینی سپاهان بیشتر است .

پرسپوليس ديگر تيم ايراني امروز با نتيجه يك بر صفر در تهران برابر الهلال عربستان شكست خورد.

 گروه C
   امتیاز بازیها    تیم

1- الاهلي 10   امتیاز

2- سپاهان 10 امتیاز

3- لخويا     6   امتیاز
4- النصر    3    امتیاز

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=741
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه